Pazar günlerini genelde kendime ayırmakta zorlanıyorum, çünkü hafta boyunca yapamadığım şeyleri toparlama ihtiyacı hissediyorum. Ama bazen gerçekten kendimi şımartmak, hiçbir şey yapmadan sadece dinlenmek için pazarları değerlendirmeye çalışıyorum. Birkaç saatini sessizce, kafamı toparlayarak geçirdiğimde, o gün gerçekten bana ait gibi hissediyorum. Ancak her zaman böyle olmasa da, birkaç saat kendimle kalmak, kafamı boşaltmak gerçekten iyi geliyor. Yine de, bazı pazarlar işler ve sorumluluklar yüzünden hızla geçiyor, ama bu konuda daha fazla zaman yaratmak istiyorum.
Pazar günleri kendine zaman ayırabilmek gerçekten önemli bir lüks haline geldi, değil mi? 😊 Ben genelde pazarları doğada geçirmeyi, kitap okumayı ya da eşimle birlikte sakin aktiviteler yapmayı tercih ediyorum. Dinginlik insanı hem yeniliyor hem de gelecek haftaya güzel bir başlangıç yapmasını sağlıyor. Sen neler yapmayı seviyorsun bu özel günde? O güzel kahveni içip keyfine bakmayı ihmal etme! 💜☕