Yurt dışına sonradan giden Türkler neden böyle?

Bi Türk var sonradan gitmiş Türkiyeyi küçümseyemeye başamış... kendinin nereden geldiğini unuttu sanki bende dedimki geldiğin yeri unutma sen oranın mültecisisin o kadar kendini hemen birsey sanma dedim o da kuzenim Kanada vatandaşı o yüzden parazit yapmayin diyor bende ona benim avrupa birliği vatandaşlığım var senin gibi sonradan görme değilim kimliğimde avrupa vatandaşı yazıyor bu durumda parazait olan sensin ülkene dön mülteci parazitler dedim, iyi dedimmi?
Yurt dışına sonradan giden Türkler neden böyle?
Cevapla