AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Termodinamiğin ikinci yasası. Entropi kanununa göre, evrende bir düzensizlik hakimdir ve bunu kimse geri döndüremez (bilimsel olarak)
Bir yerde düzen varsa öbür yerde düzensizlik vardır ve akış daima düzenden -düzensizliğe doğrudur. mevcut uzay kapalı bir sistem ve daima daha düzensiz bir hale gelecektir.
Entropi kanununa göre zamanda yolculuk yapamazsınız. Bunca düzensizliğin icinden geçip o düzensizliğin içinde, düzenli bir alan bulamazsınız.
Peki bütün bunlara dayanarak ne söyleyebiliriz.
Uzayı kapalı bir kutuya benzetirsek bunun bir sınırı var ve ötesinde ne var bilmiyoruz bilimsel olarak.
Başka kaynaklarda mevcut uzayın bir yerde yaratıldığı söyleniyor. Yani zaman, derinlik ve mekan. havada bir masa hayal et ve bu masanın üzerinde mevcut uzayı hayal et. Bu masanı üstünde sadece uzayda olabilir 2 uzayda olabilir ama entropi ve diğer şeyleri göz önüne alırsam olmaması gerekir. sadece 1 uzay vardır.
Paralellerden cok cektik. Olmadığına inanmaktayım.
Çok güzel ve açıklayıcı bi cevap, teşekkür ederim. Bu tarz bi kurgum var yazarken geldi aklıma bu soru. Kurgu olarak mükemmel ama gerçek olmaması üzücü oldu biraz : ) Aynı zamanda bütün hayallerim yıkıldı, ben zamanda yolculuk yapabilmek ve, evrenler karışsın da kaos oluşsun istiyordum 😂
Rica ederim. Benim kendi düşüncem. Kurguna entropiyi durdurarak devam edebilirsin. ya da paralel oluşturabilirsin bu senin dünyan. Benim yorumum şefkini kırmasın. : ) hatalıda olabilir.
Geleceğe yolculuk yap : ) geçmişe yapamasanda : )
İkizler ve büyük baba paradoksuna bakabilirsin belki bir fikir oluşur. : )
Yemek yiyordum kusura bakma, görüp dönemedim ellerim yağlıydı. Önerdiğin gibi önce haşlayıp sonra kızarttım mükemmel oldular 😋
Bu arada, gördüğüm duyduğum okuduğum en doğru hatalı yorum o zaman 😂 Güzel bi açıklama gerçekten, kafada soru işareti bırakmıyor 🙃
Ben geleceğe soğuğum biraz, geçmişlere, yaşamadığım tarihleri araştırıp o yıllarda geçen kurgular yazmayı daha çok seviyorum. İki paradoksu da ilk defa duyuyorum ve hemen bakmaya gidiyorum : ) Ne kadar teşekkür etsem az 🙏🏻
Afiyet olsun...
En doğru hatalı yorum nasıl oluyor bilmesemde : )
Anlıyorum. Rica ederim
En doğru hatalı yorum, yorumun bana göre de hatasız ve sana katılıyorum demek.
İkizler değil de büyük baba paradoksu çok ilgimi çekti. Bütün hayallerimi suya düşürüp duran bi paradoks ama aşırı güzel : )
Fakat tutarlılık ilkesine göre, eğer gidip büyük babayı öldürsek de bu daha önce yapıldığı için büyük babayı iki üç beş kez de öldürsek bi işe yaramayacağı anlamına geliyor? Yani zaten daha önce öldürmüş mü oluyoruz : )
Soru saçma geldiyse kusura bakma lütfen : )
Adamı tutarlılık ilkesine göre bir defa öldürmüşsen sen o zaman cizgisinden nasıl sağ cıkacaksın bilmesemde : ).
ne gdhfubejfkeekdpeğdie bi saniye anlamadım galiba 😂😂Şimdi şöyle mi
ben bu adamı bi kez öldürsem
ben hiç doğamamış olucam
sonra bi daha öldüremicem
ama eğer dolaylı yoldan bi şekilde öldürsem yani anne babam doğduktan sonra öldürsem öyle denk gelse
sonra ben bi daha dönüp öldürsem-
gdhdıekdekdpkepd Yani sonuç olarak ben orada kalıcam ya da adamı hiç öldüremicem. Yani engelleyemiyorum hiçbir şeyi. Sonuç olarak zaman kendi oyununu yazmış ve oynuyor olacak. Vasıfsız bi varlık olarak gidip gelicem.
yani zamanda yolculuk mümkün değil, diyelim oldu bi şeyler değişemez..
Doğru muyum?
Sen adamı etkisiz hale getirdin. Sende bittin zaman kendine yeni bir çizgi yarattı sen ailen olmadan ordan devam etti nasil fikir : )
Yani geriye doğru yolculuk mümkün değil bence : ) doğrusun
yani ailem doğmamış olsa da ben orada var olduğum için adamı etkisiz eleman hâline getirsem de yok olmuyor var olmaya devam ediyorum?
Sen adamı değil aslında kendini vuruyorsun öyle düşün.
Büyük baba sen neler yaptın bu akşam ahahaha : )
Ne 😮 Kendimi mi vurdum ben şimdi 🙁
hwjxjdkekd öyle oldu biraz, kendimi vurduğuma yanıyorum şu an 😂😕
: ) kendini vurma. .
Zamanda geriye gitmeyi ele alacaksan . Her bir döngüde geriye giden kişi , ayrı olmak zorunda. Böyle daha gerçekçi olur. Mesela ben yanına geliyorum. İlk zaman döngüsünde. Sana bir şeyler söylüyorum.
2. Defa zamanda geriye gittiğimde sana bir şey söyliyen kendime bakıyorum ama müdahale etmiyorum biliyorum ki bedelleri var bu işin. Çaktın köfteyi kendi kanunlarını yazabilirsin : )
Yani sen ikinci kez ziyarete aynı zamana gittiğinde kendini görebiliyor musun?
Ben bu akşam çok malım reis, kusura bakma cidden. Eğer hâlâ seni anlamadıysam kendini yorma daha fazla. Sen güzel anlatıyorsun bunu fark ediyorum ama kafam basmıyor galiba. çünkü ben kurgu da daha çok olaya odaklanan biriyim teknik kısımlar hep kafamı karıştırıyor, genelde incik cıncık edip kendime soru çıkarıp cevabını arıyorum.
Umarım seni biraz olsun anlıyorumdur çünkü şu an anlıyor muyum bilmiyorum 🥲 Cevabını 7 8 kez okuyup her okuyuşta durup anlamaya çalıştım 🥲
Olayı basitleştiriyirum.
Normalde zamanda geri gidemiyorsun gerçekten. Büyük baba paradoksu bunun icin var. (Bu kısma kadar anladın )
Kendine hikaye çıkaracaksan. bu gerçeklere göre hikaye çıkarabilirsin. Ha zamanda geriye gitmeyi mi kullanmak istiyorsan. O zaman birtakım kuralları olsun diyorum (kurgu yani)
Mesela her döngüde kendini görebildiğin bir geriye zaman cizgisi kullandığını düşün. Bu iki sen birbirini farkettiğinde geldikleri zaman çizgisini etkileyeceklerdir böyle kurgu yani
Şimdi taşlar yerine oturdu kafamda hsjxkdkd Çok teşekkür ederim sabırla açıkladığın için. ölüm olayı çok kafamı karıştırmıştı. Detaylı ve hafif karışık konuları dinlerken ya da okurken kafam aşırı karışıyor, odağım dağılıyor kendi mantığımı oraya oturtamıyorum bi türlü, bu yüzden anlamakta güçlük çektim : ) Ama şimdi cidden anladım seni. 🙏🏻🥲 Hem geç hem güç oldu
Ben anlatamadım : ) . Anlatabildiysem ne mutlu bana.
Sorun değilkeyfine bak
yok ya, cidden güzel ve açıklayıcı anlattın sen ama ben anlamakta güçlük çektim.
Teşekkür ederim ama kendine yüklenme. Gecenin geç saatlerinde , algılar kapanıyor benimde eksik anlattıklarım olmuştur. Sadece sen aynı sorunu yaşamıyorsun.
Bence olabilir olamaması için hiçbir sebep yok aslında evren çok karışık her şeye olabilir gözüyle bakıyorum ama olmasa daha güzel
Neden olmasa daha iyi peki, hiç düşündün mü bunun üstüne?
Evet genel olarak karmaşa yaşanıyor ve yok oluşa sebep olabilir gibi
Peki her kararımız diğer hayatı etkilediği hâlde o dünya da yaşam bi şekilde düzene giriyorsa : ) Biraz aksiyon iyi olurdu bu arada djxkjdkw
Bu kadarını bilemem çok soyut durum ben aksiyonlar yana olamazdım sanırım
Var tabi baska boyutlar var.