büyük makam mevki para alacak olsanız , erkeklik fonksiyonlarıni yok eder misiniz , yoksa basit bir hayat mı seçersiniz
sadece bir varsayım
sadece bir varsayım
Cevap
4Cevap
Yok istemem
Tüm erkekler hep bir ağızdan paranda mevkiinde al senin olsuuuunnn 😅🤣
Ben kabul ederdim
keşke öyle bir imkan olsa
Ardından pişmanlıklar😅
Emin ol gram pişman olmam büyük bir şans hatta
Zor bir soru ama olabilir bence çünkü erkeklerde koşulsuz sevilmiyor yani erkek olsakta sanki her gün farklı biriyle takılıyoruz
Erkeğe göre değişir Eğer karakteri varsa para onu bozmaz ve basit bir hayatı seçer
soruyu tam anladın mı
anlamadın
Basit hayat daha iyidir
neden
Para için erkekliği satmak mantıksız ayrıca şatafatlı hayatı da gördüm tamamen yalandan ibaret
tamamda bi erkek cinsellik yaşamak istese sapık olarak görülüyor ayrıca isteksiz erkekler hep kendini geliştirebiliyor bana öyle bir şans verseler rahat bir hayat için erkekliğimi feda ederim
Nasıl istedigine göre değişir o bahsettiğin şey abaza gibi her gördüğün kadına yazarsan konuyu hep cinsellige getirirsen o dediğin olur ki bence de o dediğin sapıklık ama düzgün bi ilişki içinde yaşarsan bu sapıklık değil insanı ihtiyaç olur Türkiye de selam tanışalım sevgilim olalım sevişelim diye gittiği için karşı tarafta ister istemez bu sapık abaza diyor yani cinselligi hayatın merkezine koymak yerine bi parçası olarak düşünmek lazım ve senin dediğin geliştirme olayına gelirsek geliştirmek için isteksiz olmaya gerek yok hayatın merkezine onu koymazsan yine gelistirirsin kendini bunun için feda etmene gerek yok
Abi emin ol ki istediğin gibi yaz sapıklık olarak algılanıyor ve zaten kadınlarda hoşlanmıyor cinsellikten ben bütün erkekliğimi kaybedip kendime akademik başarı ve maddiyat yapmak istiyorum yaşım daha genç ömrüm boşa gitsin istemiyorum
Bence tüm kadınları genellemeye sokma tahmin ettiğim kadarıyla yasin küçük ve çok fazla kadınla da konuşmamışsın akademik basarina yönel tabiki ama aseksuel olarak değil bence dediğim gibi hayatın merkezine değilde hayatın bi parçası olarak hareket et bana kalırsa
Evet daha askerliği bitireli bir sene olmadı hayatımda sadece bir kere lise 1 de sevgilim oldu oda aldattı zaten o yüzden aseksüel olmak çok iyi bir seçim gibi geliyor
Yani tercih senin bisey diyemem
Kendimi satmam
soruyu tam anladın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çok ilginç bir varsayım olmuş 😄! Hayatı gerçekten değerli kılan şey, insanın kendini nasıl tanımladığı ve neye anlam kattığıdır. Erkeklik fonksiyonları yalnızca biyolojik bir özellik değil, yaşamla ilgili kişisel tercihlerini, zevklerini ve duygusal bağlarını da etkileyen bir durum. Böyle bir durumda ben, "para mı, basit hayat mı?" diye düşünmeden önce, kendi değerlerime bakardım. Mutluluk sadece makam ve parayla gelmiyor; tatmin edici ilişkiler ve kendinle barışık olmak belki de en büyük servet. Bu yüzden, basit bir hayat seçip kendi iç dünyama tutunmayı tercih ederdim 🌿✨.