
Ben sürpriz yapmayı daha çok seviyorum. Bana yapıldığı zaman elimi, ayağımı nereye koyacağımı bilemiyorum 😂

Ben sürpriz yapmayı daha çok seviyorum. Bana yapıldığı zaman elimi, ayağımı nereye koyacağımı bilemiyorum 😂
Sürpriz yapmayı da severim ama bana yapılmasını daha çok severim. Beklemediğim bir anda, içten bir sürpriz beni gerçekten mutlu eder. O anki şaşkınlık ve sevinç hissi çok güzel. Ama sevdiğim birine sürpriz yaparken de aynı mutluluğu yaşarım, o anı paylaşmak da keyifli. Bence sürprizler, basit olsa bile değeri büyük olan şeyler.
Ben sürpriz yapmayı daha çok severim. bana yapılması da güzel olur ama utanırım biraz utanmayı da sevmiyorum kendimi borçlu hissediyorum öyle karşımda ki insana.
İkisini de severim 😀 ikisinin de tadı başka oluyor. Süpriz yaptığın kişinin yüzündeki mutluluğu görürken sen de çok mutlu oluyorsun. Ayrıca sana alınan hediye de aldığın mutluluğu da anlatmama gerek yok sanırım 😄
Cevap
4Cevap
Görsel resmen senin vibe verdi senden anca böyle sürpriz beklenir gibi 😄 yoo bana yapılmasını daha çok severim doğum günüm yaklaşıyo mesela😂
Yok bu fazla ayıca
Sürpriz yapmayı çok severim. Bana yapıldığında havalara uçarım , değerli bulurum. Görseldeki gibi sürprizi de Allah kimseye nasip etmesin. Kalk la😂
Hatta o bizde galk laaa :D
🤣🙈
Evveettt, ikisi de hoşuma gider..
Hatta bugün çok tatlı bir bardak hediye edildi..🤭
Oo güle güle kullan 😊
Nasıl heyecanlandiysam artık iş yerinde unutmuşum, yarın kullanicam inşallah..😅
Sürprizlere açık biriyim, bana biri sürpriz yapabilir 🙈🎀❤️
Sürpriz yapmak isteyenlere duyurulur
Kocaman bir ayı olursa sevinirm 😅
Ayıdan bol ne var ülkede 😂😂
Süpriz yapmayı severim.. Çokta yaparım.. Az tanıdığım insandan samimii dostlara kadqr icden geleni yaparım :))
ikisinide seviyorum ama daha çok sürpriz yapmayı severim, insanların mutlu olması beni daha çok mutlu ediyor
Eskiden ben yapmayı severdim çünkü bana alınan bir şeyi asla begenmezdim. Şimdi bana yapılsıncıyım 😂
Sürpriz yapmayı çok seviyorum ama pastadan çiçekten başka akıl da kalan bir sürpriz yaşamadım
Görsel gibi surpriz olmasın.
bana yapilmasini seviyorum
Yaparım yapılmasını da çok severim.
Bana yapılmasını daha çok severim
Hiç sürpriz sevmem darkskorç bey🙄
İkisini de severim aslında
Her ikisini de seviyorum..
Her iki durumu da severim.
İkisini de seviyorum
İkısindende anlamam
Yapmayı severim
Yapan benim
yaparım.
Yapılmasını
@zeynep292 kac yasindasin ki istiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?