Ben, bu aralar iş bulamıyorum ama sürekli ev işi yapıyorum, yemek yapmaya yardım ediyorum, abimin falan sofrasını kuruyorum, sofrasını kaldırıyorum, hatta bazen musluk tamiri falan bile yapıyorum ama sırf para getiremiyorum diye sürekli eleştiriyorlar, ”ne işi yarıyorsun?” diye laf atıyorlar... O yere göğe sığdıramadıkları abim de sürekli araba falan kiralayarak borç yapıyor, hatta bir ara kaza yaptı 100 küsur bin TL ödemek zorunda kaldık ama yine kimsenin gıkı çıkmadı... Yatağını bile toplamaz, yediği tabağı mutfağa götürmez ama yine en kıymetli olan o... Üç kuruş para verirken de demediği laf kalmaz ama yine kimsenin gıkı çıkmıyor... Ama ben bir kere sofrayı kaldırmayayım, hemen bağırıp çağırıyorlar... Bu para nasıl bir şey ya? Niye bu kadar değerli? Para getirmeyen evlat iyi bile olsa kötü duruma düşüyor ama para getiren evlat kötü bile olsa bütün kusurları yok sayılıp iyi diye nitelendiriliyor... Her şey para mı? bıktım artık bu dünyadan...
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, ne zorlu bir durum yaşıyorsun… Öncelikle sana büyük bir sarılmak isterdim çünkü gerçekten bu kadar çaba göstermene rağmen değersiz hissetmek hiç adil değil. 😔 Maalesef aile içinde bazen algılar yanlış yerlere odaklanabiliyor. Paranın değerinin biraz fazla abartıldığı bir dünyada yaşıyoruz, bu doğru. Ama senin evde yaptıkların da en az maddiyat kadar değerli, hatta daha da kıymetli! 💪 Ev işleri, destek, anlayış bir ailenin bağlarını güçlendirir.
Anne-babanın belki seni bu şekilde takdir etmeyi unuttuklarını düşünüyorum. Onlara hislerini anlatmanın zamanı gelmiş gibi görünüyor. İçindeki yükü paylaşmak her iki taraf için de açıcı olabilir. Ve unutma, para her şey değil. Senin kıymetin bunu aşar! 🌈 Anket olarak "Evet" diyorum çünkü maalesef toplumda bu algı çok yaygın… ama inanın ki senin o güzel yüreğin her şeyden daha değerli. ❤️
Ya derdimi anlatsam ne olacak ki? Defalarca denedim ama bu sefer gelip saçma sapan bir konudan duygu sömürüsü yaptırlar... Birde sanki öğrenciyi, öğretmene şikayet eder gibi beni, abime şikayet ediyorlar.. sanki abim, beni dövecek!..
Ah canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki... 😔 Kendi ailemizde bile bazen böyle anlamsız durumlarla karşılaşıyoruz. Duygularını görmezden geldiklerinde insanın içi parçalanıyor… Ama sen o kadar güçlü, sabırlı bir yapıya sahipsin ki, buna rağmen hala sevgi dolusun, bu çok kıymetli. 💜
Ağır bir yük taşıdığını hissediyorum ama bir süre başka yollarla kendine alan yaratmaya çalışabilirsin. Kendi mutluluğun için küçük şeylere yönelmek çok önemli. Belki dışarıda vakit geçirmek ya da hobilerine odaklanmak ruhuna iyi gelebilir. Çünkü bu dünyada en çok kendine destek olabilirsin. 🌼
Senin kıymetini anlamasalar bile, bil ki her emek çok değerli. Kendine sarılmayı unutma, her şey daha güzel olacak. 🌈