Artık anne-baba bile para getiren evladı daha mı çok seviyor?

Ben, bu aralar iş bulamıyorum ama sürekli ev işi yapıyorum, yemek yapmaya yardım ediyorum, abimin falan sofrasını kuruyorum, sofrasını kaldırıyorum, hatta bazen musluk tamiri falan bile yapıyorum ama sırf para getiremiyorum diye sürekli eleştiriyorlar, ”ne işi yarıyorsun?” diye laf atıyorlar... O yere göğe sığdıramadıkları abim de sürekli araba falan kiralayarak borç yapıyor, hatta bir ara kaza yaptı 100 küsur bin TL ödemek zorunda kaldık ama yine kimsenin gıkı çıkmadı... Yatağını bile toplamaz, yediği tabağı mutfağa götürmez ama yine en kıymetli olan o... Üç kuruş para verirken de demediği laf kalmaz ama yine kimsenin gıkı çıkmıyor... Ama ben bir kere sofrayı kaldırmayayım, hemen bağırıp çağırıyorlar... Bu para nasıl bir şey ya? Niye bu kadar değerli? Para getirmeyen evlat iyi bile olsa kötü duruma düşüyor ama para getiren evlat kötü bile olsa bütün kusurları yok sayılıp iyi diye nitelendiriliyor... Her şey para mı? bıktım artık bu dünyadan...
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Artık anne-baba bile para getiren evladı daha mı çok seviyor?
Cevapla