Bu erkekler neden annesine bu denli bagli?

Eşime kalsa anneci değil ben abartıyorum, ama bıktım yahu bıktım, esim maça gitmişti. Aksam yemeği icin onu bekliyorduk ( bekliyorduk derken ailem iki uc gün önce memleketten geldi ) her neyse maçta iken kaynanam esimi aramış kendisi yurt dışında yasıyor ( belli bir süreliğine) . Her neyse, eşim maçta olduğu icin açmamış. Sonra esim mac çıkışı beni arıyor annem seni aradı mi diye. Bende yok beni niye arasın dedim. Her neyse eve geldi yemek yiyeceğiz yahu annesini arıyor, üstüne bize kamerayı donduruyor bizle konuşturmaya çalışıyor. YAHU Bİ YEMEK YİYELİM 8 saattir açız mantıken. Bende bir yandan yemek servis etmeye çalışıyorum esim yüzünden o an tabağı düşürdüm sonra esim ailesini kapatıp bana ters ters konuşmaya başladı geriliyorum bak falan diye. Neymiş ben sinirli bakmişim. Her neyse ama yani ailem gelmiş yemek yiyeceğiz ailesinin sırası mi? Annesine biraz sonra arayım yemek yiyeceğiz yazabilir ne bu korku? Ayrıca annesini aradığı anda babam çenesinden tam duyamadım ama kaynanam diyordu ki, “ hayırdır aramaz oldun bizi “ falan diye laf soktuğunu hissettim. Babam yüksek sesle konuştuğu icin tam anlayamadım ama. 😒 ? ?
Bu erkekler neden annesine bu denli bagli?
Cevapla