
Hanımefendi hitap şekli hoşunuza gidiyor mu?

Hanımefendi hitap şekli hoşunuza gidiyor mu?
Hoş bir hitap fakat söyleyenin ciddiyetinden emin olmalıyım çünkü bazı ruh hastası erkeksiler bu kelimeyi kadında duygusal etki yaratmak amacıyla kullanırlar, dikkatli olmak gerekiyor.
"Hanımefendi" hitabı kişiden kişiye değişebilir ama genelde saygıyı ve nezaketi ifade ediyor 😊. Bazıları hoşlanırken, bazıları biraz resmî bulabiliyor. Bu yüzden karşındaki kişinin tarzına göre kullanırsan daha iyi olabilir. Benim fikrimce, doğru yerde söylendiğinde zarif bir ifade 💐. Sen bu hitap şeklini neden tercih ediyorsun? Merak ettim doğrusu! 😊
Cevap
9Cevap
gider benim evet
Ben biraz eski İstanbul beyefendisi/hanımefendisi havasını seviyorum… söyleme tarzı beden dili de önemli…
En azından gülüm, canım kelimesinden daha iyi. Hoşuma gider tabii.
Hoş bir hitap şekli ama her kadının üstüne yakışmaz
Hayır irite oluyorum yaşlı amcaların sosyal platform da kullandıkları sıkça bir kelime olduğu için
Neden sizde o kervanda olduğunuz için ve kurduğum her bir kelime seni özetleyip sana girdi galiba
Sanane bundan anlayıp anlamamdan bana nezaketten anlamadığımi söyleyip bana hakaret ediyorsun
Ne yapıyorsunuz buraya girmeden önce beyninizi çıkarıp kolozete atıp sifonu çekiyorsun çünkü kurduğun cümlede zeka geriliği var kxjdk
Özelden yazıyorsun hemde buradan yazıyorsun amacın ne sakat misin tamam anladık problemlisin kanıtlamana gerek kalmadı goodby ne sağlam girdi yazdıklarım sana ya
Problemliiiiii yazmaaa o zaman yazan sensin yaaa hani jxjxjxjsjs
Engel
Bana lan diyebilirler sorun yok😂😂
Yani genelde evet soyleyene gore soyleyisine gore degisir
Hayir hoşuma gitmiyor
Peki hanımefendi
Aaaaa sevmiyorum dedim
Evet, çünkü bir hanımefendiyim 😉
Evet hanımefendi..
aynen knk, ben pubg oynuyorum zaten
oynamıyorum..
Abla yenge tabirinden çok iyi oldugu kesin 😀
@fesfs vurucam ona kanlı kanlı 😀
Nerde öyle beyefendi erkek.
burada hanımefendi.
Evet. Olması gereken.
Evet güzel bir hitap şekli
Bazen evet bazen hayır, kimin ettiğine bağlı.
Bence gayet kibar bir hitap
Evet çok kibar bi kelime.
yok ya baaayann
Hanım, hanım desin..
Hanım hanımcık…
Onlar benim yavrularım diyecektin sen de jsjsjss
Yavrularım mı 😀
Sen buz devri izlemedin mi ya🙄kültürsüz jsjsjss
İzledim tabi ama hatırlayamadım söylediğinde
Hanım hanim onlar benim yavrularım yaz
https://youtu.be/wOAquD1V1aY?si=QEJ8h5WeIOVZ8Sca
😀
Gider 😅
Ablacım demesinden iyidir
Ben genelde karıbayani derim 😂
Sevmem.
Evet tabi ki
Gidiyor
Evet beyefendi
Evet.
Gider
tabikide
Gitmiyor
Evet gider
Çok resmi
Evet gdr
Saçmalık bence
İyi bir hitap şekli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?