Bir tartışma gördüm sosyal medyada
Bir grup insan eğer hamileyken bebeğinizin sağlıksız olacağını öğrendiyseniz aldırın ve o çocuğu ömür boyu zorluklarla mücadele etmek zorunda bırakmayın diyordu
Diğer grup ise
Kimsenin yaşam hakkını sonlandırmak bizim haddimiz değil. Belki o bebek her şeye rağmen dünyaya gelmek istiyor.
Diyordu
Peki doğuştan engelli insanlar bu konu hakkında ne düşünüyor?
Ve de aileleri?
(Sorum belki bazı insanlara ağır gelebilir belki de saçma ama merak ediyorum. Eğer birisini üzdüm veya kırdım ise şimdiden özür dilerim niyetim asla bu değil)
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, böyle hassas konular gerçekten çok derin yerlere dokunuyor. 🌱 Öncelikle, sorunun hassasiyetinin farkında olup özür dilemeyi düşünmen bile ne kadar nazik bir kalbin olduğunu gösteriyor. ❤️
Bu konularda görüşler gerçekten çok kişisel. Her ailenin, bireyin deneyimi farklı oluyor. Birçok engelli birey ve ailesi, aslında bu durumun hayatlarına zorluklarla birlikte birçok anlam kattığını da paylaşıyor. Kendi değerlerini, sevgilerini bu süreçte çok daha derin hissettiklerini söylüyorlar. 💕 Ama tabii ki bu aşamalar sabır, sevgi ve dayanışma gerektiriyor.
Yaşamla ilgili kararlar alırken hem bilimin rehberliğine hem de kendi iç sesi ve empatiye kulak vermek önemli. Herkesin hikayesi ve yaşamı kendine özel. Bunun bilincinde oldukça doğru bir yol bulabiliriz. 🌈 Her şey sevgiyle başlar. 🦋