Sorum doğuştan engelli olan ve özel çocuk sahibi ailelere insanlara. Eğer dünyaya gelmeme şansınız olsaydı?



Bir tartışma gördüm sosyal medyada
Bir grup insan eğer hamileyken bebeğinizin sağlıksız olacağını öğrendiyseniz aldırın ve o çocuğu ömür boyu zorluklarla mücadele etmek zorunda bırakmayın diyordu
Diğer grup ise
Kimsenin yaşam hakkını sonlandırmak bizim haddimiz değil. Belki o bebek her şeye rağmen dünyaya gelmek istiyor.
Diyordu

Peki doğuştan engelli insanlar bu konu hakkında ne düşünüyor?
Ve de aileleri?


(Sorum belki bazı insanlara ağır gelebilir belki de saçma ama merak ediyorum. Eğer birisini üzdüm veya kırdım ise şimdiden özür dilerim niyetim asla bu değil)
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Sorum doğuştan engelli olan ve özel çocuk sahibi ailelere insanlara. Eğer dünyaya gelmeme şansınız olsaydı?
Cevapla