"Bazı erkekler kadınları anlamaya çalışır, diğerleri kendilerini daha basit konulara adarlar, örneğin İzafiyet Teorisi gibi..."diyen Einstein Haklı mıydı sizce?
Nasıl yani? Birkaç trick derken? O da ne demek ki öyle 🤭🤣
Pek çoğunun kabul etmediği nedir Anlaşılabilir olduklarını mı kabul etmiyorlar? Yoksa karşındaki erkeğin kendisini anlayabildiğini mi kabul etmiyorlar?
Bir kaç numara var :D Onlar kabul etmezler ama kadınlar kaos severler. Bir ilişkide mutlaka kaos ortamı olmalı. Peki bu tam olarak ne demek? Şöyle anlatabilirim. Bir kadını sevecek, değer verecek ve sürekli ilgileneceksin. Ufak surprizler yapacaksın beklemediği anlarda hediyeler, ya da sürpriz mekanlara götürmeler vs. Bütün bu şartları karşıladığında ve onlar buna alıştığında o ilişki sıradanlaşmaya başlar sıkılabilirler. Bu zamanlarda ilişkilerde ufak çağlı kaoslar yaratırlar. O kaosları o esen rüzgarlar fırtınayı senin dindirmeni beklerler. Problem çıkarıp çıkarıp seni test ederler. Bazen senin kriz çıkarmanı beklerler. Bu durumu da asla kabul etmezler :D Bir başka numara da şudur. Biz erkekler problem çözmeye meyilliyiz. Birisi sana ya volkan 500 tl ye ihtiyacım var dediğinde sen cevap olarak ya kanka valla yok olsa verirdim biliyorsun umarım bulursun dersin. Kadın ise erkeğine 500 tl ye ihtiyacım var derken ona 500 tl vermeni istemez. Onun ihtiyacı olduğunu senin ne için ihtiyacı olduğunu problemin ne olduğunu falan dinlemeni ister. Problemlerini çözmeni değil problemleri hakkında konusmak ve senin de dinlemeni çözüm değil dertleşmeni bekler. Bu örnek belki pek oturmadı ama nerede problemi çözmen gerektiğini nerede çözüm üretmek yerine problemini dinlemen gerektiğini çözmen gerekir. Bütün bu bileşenleri yapabiliyorsan kadını çözebilirsin. Hııaaaa all sana Einstein :D
Dostum yazdıklarını bir tutam şaşkınlık ve yüzümdeki gülümseme ile birlikte okudum.
Vuuaavv! Naptın sen böyle yaa Estirmemiş Sağanak olup yağdırmışsın resmen.
Seninle kesinlikle başka bir hayatta tanışmış olmalıyız biz. 🤪😉
Neyse neyse Dediklerinin hepsine katılıyorum Sadece kaos kelimesinin anlattığı o manaları tam olarak ifade ettiğinden emin değilim. Ama sonuçta Ne fark eder Kadınlar başlarını döndüren erkekleri severler. Bu da çoğu zaman karmaşayla olur.
Karmaşa neden önemlidir Çünkü erkeğin erkek olmak vasfı problemler yumağının içerisinde Çözüm üretebilen yol bulabilen adama dönüştüğünde... ortaya çıkar.
Yani birilerinin zannettiği gibi erkeklik, bacaklarının arasında fazladan bir et parçası taşımakla değil, Kaotik belirsiz ve çelişkilerle dolu bir an da Soğukkanlılığını ve cesaretini kaybetmeme den, Ama yine de hiçbir şeyi kırıp dökmeden Kimseyi incitmeden O dalgalı denizin içinden Teknesini güvenli bir limana götürebilen
Ve sonuçta KADINA KENDİNİ GÜVENDE HİSSETTİREN ERKEK olabilmektir.
Kaostan kastım ufak tefek problemler. Aslında hiç takılmayacağı bir şeyi problem eder. Mesela ''sen dün arkadaşlarınla buluştuktan sonra bana hiç yazmadın'' der. Aslında bu zerre problem değildir ama senin vereceğin tepkilere göre durumu büyütür ya da senden onu ikna etmeni bekler gibi gibi :D Senin söylediklerine de birebir katılıyorum. Erkeklik sadece cinsel organ ya da fizyolojik farklılıklar değil benim içinde... Umarım her şey gönlünce olur :)
Ayy Allah'ım ne kadar da bana benzeşen bir kadın Pardon hanımefendi Yarın sabah Size Sanayideki Kelleci Ramo'nun yerinde Bi işkembe ısmarlayabilir miyim?
Hem kadın erkek düzleminde Varoluşsal sorgulamalarımızı masaya yatırırız birlikte
Şey yani boş çorba tabakları masa dan alındıktan sonra 😅🤭😂😁
Ama sana bir şey söyleyeyim mi dostum ; Zeki erkek bence kadınları anlamaya çalışmak yerine Haklısın deyip onları kendi haline bırakabilen... erkektir. ✔️
Hmm Ona kendini ifade etme sunun Yani dinleyin diyorsunuz
iyi ama biz dinlemeye Onlar da konuşmaya başlayınca hiç susmuyorlar kiii Yani en azından bazıları
Biz erkekler meseleye daha sonuç odaklı yaklaşıyoruz Siz kadınlar daha çok sebep sonuç ve ilerleyiş üzerine konuyu ele alıyor Ve bazen özünden uzaklaşmak zorunda kalıyorsunuz.
Sanırım bu biraz da yaratılış yani fıtrat ile ilgili olsa gerek
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence kadınları anlamak mümkün pek çoğu kabul etmese de :D Bir kaç trick var aslında
Nasıl yani?
Birkaç trick derken?
O da ne demek ki öyle 🤭🤣
Pek çoğunun kabul etmediği nedir
Anlaşılabilir olduklarını mı kabul etmiyorlar?
Yoksa karşındaki erkeğin kendisini anlayabildiğini mi kabul etmiyorlar?
Bir kaç numara var :D Onlar kabul etmezler ama kadınlar kaos severler. Bir ilişkide mutlaka kaos ortamı olmalı. Peki bu tam olarak ne demek? Şöyle anlatabilirim. Bir kadını sevecek, değer verecek ve sürekli ilgileneceksin. Ufak surprizler yapacaksın beklemediği anlarda hediyeler, ya da sürpriz mekanlara götürmeler vs. Bütün bu şartları karşıladığında ve onlar buna alıştığında o ilişki sıradanlaşmaya başlar sıkılabilirler. Bu zamanlarda ilişkilerde ufak çağlı kaoslar yaratırlar. O kaosları o esen rüzgarlar fırtınayı senin dindirmeni beklerler. Problem çıkarıp çıkarıp seni test ederler. Bazen senin kriz çıkarmanı beklerler. Bu durumu da asla kabul etmezler :D Bir başka numara da şudur. Biz erkekler problem çözmeye meyilliyiz. Birisi sana ya volkan 500 tl ye ihtiyacım var dediğinde sen cevap olarak ya kanka valla yok olsa verirdim biliyorsun umarım bulursun dersin. Kadın ise erkeğine 500 tl ye ihtiyacım var derken ona 500 tl vermeni istemez. Onun ihtiyacı olduğunu senin ne için ihtiyacı olduğunu problemin ne olduğunu falan dinlemeni ister. Problemlerini çözmeni değil problemleri hakkında konusmak ve senin de dinlemeni çözüm değil dertleşmeni bekler. Bu örnek belki pek oturmadı ama nerede problemi çözmen gerektiğini nerede çözüm üretmek yerine problemini dinlemen gerektiğini çözmen gerekir. Bütün bu bileşenleri yapabiliyorsan kadını çözebilirsin. Hııaaaa all sana Einstein :D
Dostum yazdıklarını bir tutam şaşkınlık ve yüzümdeki gülümseme ile birlikte okudum.
Vuuaavv!
Naptın sen böyle yaa
Estirmemiş
Sağanak olup yağdırmışsın resmen.
Seninle kesinlikle başka bir hayatta tanışmış olmalıyız biz. 🤪😉
Neyse neyse
Dediklerinin hepsine katılıyorum
Sadece kaos kelimesinin anlattığı o manaları tam olarak ifade ettiğinden emin değilim.
Ama sonuçta Ne fark eder
Kadınlar başlarını döndüren erkekleri severler.
Bu da çoğu zaman karmaşayla olur.
Karmaşa neden önemlidir
Çünkü erkeğin erkek olmak vasfı problemler yumağının içerisinde
Çözüm üretebilen yol bulabilen adama dönüştüğünde... ortaya çıkar.
Yani birilerinin zannettiği gibi erkeklik, bacaklarının arasında fazladan bir et parçası taşımakla değil,
Kaotik belirsiz ve çelişkilerle dolu bir an da
Soğukkanlılığını ve cesaretini kaybetmeme den,
Ama yine de hiçbir şeyi kırıp dökmeden
Kimseyi incitmeden
O dalgalı denizin içinden
Teknesini güvenli bir limana götürebilen
Ve sonuçta
KADINA
KENDİNİ GÜVENDE HİSSETTİREN
ERKEK
olabilmektir.
Velhasıl ı kelam
Kesinlikle hemfikiriz dostum ;)
Kaostan kastım ufak tefek problemler. Aslında hiç takılmayacağı bir şeyi problem eder. Mesela ''sen dün arkadaşlarınla buluştuktan sonra bana hiç yazmadın'' der. Aslında bu zerre problem değildir ama senin vereceğin tepkilere göre durumu büyütür ya da senden onu ikna etmeni bekler gibi gibi :D Senin söylediklerine de birebir katılıyorum. Erkeklik sadece cinsel organ ya da fizyolojik farklılıklar değil benim içinde... Umarım her şey gönlünce olur :)
EyvAllah dostum benim.
Seni gerçekten sevdim.
Söylediğin gibi
Kadınlar bizi sürekli denemek test etmek ister.
Sanırım bunun da amacı şu olmalı ;
Bakalım benim için ne kadar uğraşacak ne kadar emek verecek?
Ben onun için ne kadar önemli ne kadar değerliyim?
Bunu sadece söylemeniz
Ben seni seviyorum
Ben sana değer veriyorum... demeniz yetmez
Bunu canlı canlı yaşayıp görmek hissetmek isterler.
Kadınlar Zeki canlılardır dostum.
Sadece birazcık ilgi
Ve her zaman onu yüreğinde taşıdığından emin olmak isterler.
Hepsi bu.
Neyse
Çok teşekkür ederim bu güzel sohbet için.
Sağlıcakla kal dostum 🙏😊
Zor değil. Seven kisi zaten kıyamaz. Kiyamadığında da sever ve anlayıslı olur. Sevginin ve ilginin iyilestirmedigi durum yoktur.
anlamanız değil dinlemeniz gerek kadın rahatlamak için anlatır
Ahh biz erkekler bunu bir anlayabilsek...😌
Zannediyoruz ki bir kadın eğer bize sıkıntılarını anlatıyorsa,
Bizden çözüm bulmamızı bekliyordur.
Biz de bu durumda
O karmaşık meseleler hakkında çözüm yolu bulamadığımızda
Sinirlenip kızarız karşımızdaki kadına.
Ama sizin de dediğiniz gibi
Kadınlar illa bir şey yapmanızı bir yol bulmanızı değil...
Bazen sadece kendilerini anlamanızı bekler bizden.
Seni çok anlıyorum...🤍
deyip
Sessizce sarılmamızı belki de.🫂
Evet çözmek degil sorunumuz çözüm kurtulsak bile icimize dert olur anlatmak isteriz bu yuzden anlaşılmak dinlenmek önemli
Ayy Allah'ım ne kadar da bana benzeşen bir kadın
Pardon hanımefendi
Yarın sabah
Size
Sanayideki Kelleci Ramo'nun yerinde
Bi işkembe ısmarlayabilir miyim?
Hem kadın erkek düzleminde
Varoluşsal sorgulamalarımızı masaya yatırırız birlikte
Şey yani boş çorba tabakları masa dan alındıktan sonra
😅🤭😂😁
Wkejrj kibar teklifin icin tesekkurler ama olmaz 🙏
Ama yaaa
Kelle sevmiyorsan kumbar dolması da var hee 🤭😅
Hahaha sana afiyet olsun🙏
Allah razı olsun eksik olma🙏
Teşekkür ederim gülücükler için ☺️
Senden de ben tesekkur ederim
🙏🤗
Kadınları anladığın da Atomu parçalamak da ne var ülen dersin
O derece zor
Hatta imkansıza yakın diyorsun yani 🤭😁
Sanki fazlasıyla tecrübeli gibisin bu konuda. 🤔
Hayır tam tersine
Neyin tam tersine 🤔
Yani kadını anlayacak kadar potansiyel zeka akıl yoksa ise O dam için ay çekirdeği kabak çekirdeğini bile parçalamak başarı sayılır
😁🤭🤪😅🤣
Doğru söze ne denir ki şimdi
Aynen öyle dostum
Ama sana bir şey söyleyeyim mi dostum ;
Zeki erkek bence kadınları anlamaya çalışmak yerine
Haklısın deyip onları kendi haline bırakabilen... erkektir. ✔️
Biliyor isen sorunu kısa formülden çözmek de doğru yöntemdir
Akıllı erkeğim en sık başvuracağı sözcükler ;
Evet
Haklısın
Sen bilirsin
Neden olmasın
Seni çok iyi anlıyorum... ;)
Bu yaşa kadar sen çözemediysen diğer garibanlar ne yapsın
Hmm yaşıma atıf ta bulunmuşsunuz.
Peki soruyu soran kişi yerine sorunun içeriği ile ilgilenmeniz gerekirse
Söyleyebileceğiniz bir şeyler olabilir mi?
Yaşınız da sorun yok tecrübe olarak diyorum. Demekki tecrübeniz de yok cvp vereyim. Kadınlar sizin işinize gelmediği için zor
Valla şu an ben burada aramızda yaşanan olayı özümsemeye anlamlandırmaya çalışıyorum.
Yani konu hangi ara benim yaşıma tecrübeme anlayışıma geldi gerçekten anlamadım.
Bakın şu an canlı bir örnek yaşanıyor burada.
Konumuz erkeklerin kadınları anlaması.
Ama Siz bir kadın olarak konudan bahsetmek yerine
Konuyu açan kişiyi hedef seçiyorsunuz kendinize.
Hadi açık yüreklilikle dile getirin bunu ;
Neden böyle davrandınız?
Ve bu durumda benim sizi nasıl anlamamı bekliyorsunuz?
İşimize gelmemek mi?
Biz erkekler Siz kadınları anlayarak neyi kaybedeceğiz ki?
Yani hiç işimize gelmeyecek olan şey ne olabilir sizce?
Biz sizi anlamak istiyoruz
Ama sanırım
Sizin açtığınız değil
Biz bambaşka bir pencereden size bakıyoruz...
Değil
Bayılıyorum böyle net insanlara :)
Mümkün ya
Mesela?
Nedir mümkün kılan?
Ne önerirsiniz bu konuda erkeklere?
Kadının kendini anlatmasını sağlayın ve dinleyin yeter
Hmm Ona kendini ifade etme sunun
Yani dinleyin diyorsunuz
iyi ama biz dinlemeye
Onlar da konuşmaya başlayınca hiç susmuyorlar kiii
Yani en azından bazıları
Biz erkekler meseleye daha sonuç odaklı yaklaşıyoruz
Siz kadınlar daha çok sebep sonuç ve ilerleyiş üzerine konuyu ele alıyor
Ve bazen özünden uzaklaşmak zorunda kalıyorsunuz.
Sanırım bu biraz da yaratılış yani fıtrat ile ilgili olsa gerek
hayir be abartmayin bu kadar erkek adam olun yeter