Ortaokulda, lisede yaptiginiz dogru olmayan bir hareket var miydi?

Benim boyum uzun , yüzümde çok güzel (di) gençlik vardı tabi o zaman.

Şimdi yaşlandık, 30 a geldik.

Bazen kızlarla iddiaya girip şu çocuğu elde edersin edemezsin 1 hafta veriyorum, karşılığında şu diye çok şey yaptığımız oldu. Sizden özür diliyorum erkolar, pardon dilemiyorum, hak ediyorsunuz 😜😜

Ortaokulda, lisede yaptiginiz dogru olmayan bir hareket var miydi?
Cevapla