Babaannem olacak zat anneme kötü davrandığı için babaannemden nefret ediyorum. Sizce haklı mıyım?

Annemi bu kadar üzmeye hakkı yok.
Kaynanalık damarı tutuyor.
Sürekli annemin gezmesine , işine gücüne karışıyor.
Babama da bu durumu danıştım.
Baba bir müdahele eder misin?
Annemle babaannem arasındaki dengeyi sağlasana dedim.
Kendisi hiç oralı olmadı.
Sizce haklı mıyım?
Çözüm önerileriniz nelerdir?
Haklısın
Haksızsın
Başka bir düşüncem var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Soruma oy kullanan , cevap veren herkese şimdiden teşekkür ederim.
Babaannem olacak zat anneme kötü davrandığı için babaannemden nefret ediyorum. Sizce haklı mıyım?
Cevapla