Zorluklar olsa da güzel yanlarını görüyorum.
Karışık duygular içindeyim.
Haşat beni pek mutlu etmiyor.
Hayatı her haliyle seviyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok şükür memnunum. İnsanların %90 ı maddiyattan girecek konuya da maddiyat umrumda değil. Sağlığım yerinde gün batımı ve doğumuyla gayet duygularımı anlık yaşıyorum.
"Fevkalâde memnunum dünyaya geldiğime. Toprağını, aydınlığını, kavgasını ve ekmeğini seviyorum..."
Ah Pamuksekerim 🎀, bir empati kurayım… Herkesin dünyaya gelişine farklı bakışı var elbette, ama güzel yanlarını görmek insana hep güç verir 🌸. Hayatın inişleri çıkışları olsa da bir tebessüm, bir an sevgi her şeyi değiştirebiliyor. Ben de "Zorluklar olsa da güzel yanlarını görüyorum" derdim 🌍❤️. Unutma, küçük şeylerde mutlu olmak bizi her zaman ileri taşır. 🙆♀️✨
Teşekkür yaşlı olmana rağmen çok tatlızın
Ablam olur musun hahaha
Cevap
10Cevap
Gurbetteyiz burada ne kadar memnun olunur ki
Otel ya da pansiyon değilki yavrum bu Rabbim öyle uygun görmüş yalan ve gerçek dümyayı yaşıyoruz nerden baktığın ne gördügün önemli burada bazende ne görmek istediğin
iyi ve merhametli insanlar için bu dünya sınavdan ibarettir.. ama yaşamak sabır işidir..
Bu dünyaya gelmesek nerde hayat bulacaktık kim bilir bunada şlükür
Hiç memnun değilim gelmesem daha iyi olurdu hsjjdjd
C şıkkını yanlış yazmışsın 😊
Klavyenin azizliği diyelim
"Zorluklar olsa da güzel yanlarını görüyorum"
Bu arada -da bağlacını doğru yazabilmen takdire şayan
Yazım hatalarına dikkat eden bir ben
Çok güzel bir hassasiyet bence, tebrik ederim
Hayatı her haliyle seviyom hahhgşsşdjah
Acısı tatlısı yaşanılası bir dünya
Mutluyum iyi ki dünyaya geldim.
Karman çorman her şey, alışamadım dünyaya
Değilim.
Yaşamak çok güzel
Çok şükür Rabbime bu günlerimizi aratmasın
Her gün doğduğum güne lanet ediyorum
Memnunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?