Cok mutsuzum ailemle hergün kavga ediyoruz?

Ailemle hergün kavga ediyoruz çünkü erkek arkdasimi kabul etmiyorlar diye …. Yani aileside bizi istemiyor nedense benim ailemde onları kesinlikle istemiyor çok edepsiz ailesi yani bizim eve gelip nezaman isteme günü olicagini konuşacakları yerde biz zaman istiyoruz dedi ailesi diye ailem ayrilicaksin diyor ama 1 sene geçti bırakamıyorum ne oğlan ne ben …. Oğlan ben yapicam diyor … ama ailesine tabir koymiyor çünkü ailesi tuhaf dinlemiyor … ama benim ailem bana canım diyip duruyor kardeşim 15 yaşında inanılmaz davranıyor bana. Acayip terbiyesiz beni çocuk gibi azarlıyor… napicam
Ben çok psikolojim bozuldu
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Güncellemeler
1 yıl
1senedir böyle 😅
Cok mutsuzum ailemle hergün kavga ediyoruz?
Cevapla