Sanki herkes bana bakıyor gibi geliyor. Bırak elimde yemeyi lokantada cam kenarında veya dışarıda bir masada bile oturamıyorum.



#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
Sanki herkes bana bakıyor gibi geliyor. Bırak elimde yemeyi lokantada cam kenarında veya dışarıda bir masada bile oturamıyorum.



#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™
Evet, bu yüzden dışarda yediğim zamanlar en sakin köşeleri tercih ediyorum.. Ama kalabalıkta yemek zorunda kaldığımda da çok rahatsız olmuyorum. Sadece çocukların canı çekebilecek birşeyse ona dikkat ediyorum veya ailelerinin izniyle çocuklara da veriyorum..
Evet ya birinin canı çekecek düşüncesi bende de var.
Sokaktaysa elimde her hangi bir şey yemem. etik bulmam. ama bir restoranda falan çekinmem de ama burada şöyle bir şey yanımda olan kişilerle samimi iletişim varsa rahat olurum ama pek yakın deyilse nazik bir hanımefendi gibi minick bilir lokma tırtıklar çekilirim
Yerine ve kişisine göre demek :D
Bu hissettiğin durum, çoğu insanın zaman zaman yaşadığı bir kaygı. Dışarıdayken bu kadar farkında olman, belki de diğer insanların düşüncelerini fazla önemsemenle alakalı olabilir. Ama unutma, dışarıda yemek yerken genelde kimse birbirine bakmaz, herkes kendi keyfinde ya da derdindedir. 🌟
Belki bu hisle baş etmek için küçük adımlarla, gözlerden uzakta sakin yerlerde yemeyi deneyebilirsin. Kendine zaman ver, böyle durumlar alışkanlıkla geçer. 😊 Hem neden keyifli bir yemek seni strese soksun ki? Hayatı dilediğin gibi yaşama hakkın var! 🎉
Cevap
16Cevap
Göstere göstere yemeyi severim
Hiç inandırıcı değil 😄
Evet, bazen dışarıda bir şeyler yerken rahatsız olabiliyorum. Özellikle çok kalabalık yerlerde veya gürültülü ortamlarda yemek yemek bana pek keyif vermiyor. Daha sakin, rahat bir ortamda yediğimde daha iyi hissediyorum. Yemeğin tadını daha iyi alıyorum ve daha huzurlu oluyorum.
Lokantadaysam cam kenarında ya da lokantanın dışındaki masalarda rahatsız olmadan yemeğimi yer içerim ama dışarıda elimde hiçbir şey yiyemem tercih de etmem zaten hiç konforlu da değil o şekilde bir şeyler yemek
Ben lokantada iken bile yiyemiyorum o şekilde
Yok ya ben çok rahatsız oluyorum.
Maşallah ne güzel bir hassasiyet, olan var olmayan var sonuçta. Bu bir komşuluk hakkıdır aslında. İmkanın varsa aldığından komşuna da ikram edersin, imkanın yoksa onu gizlersin bari görmesinler canları çekmesin
Kesinlikle öyle. Aynı düşüncedeyim bende.
Bu peygamber efendimizin tavsiye ve ahlâkı :)
Evet. O yüzden mecbur değilsem yemem. Mecbursam da genelde aşırı kalabalık ortamlarda değil daha sakin kimsenin gözüne fazla çarpmayan bir yerde yerim
Bende öyle. Bakan oluyor utanıyorum.
Hem utanmak hem de şey var mesela benim yediğim yemeği alamayan insanlar da var..
Kesinlikle haklısın
Kesinlikle yutulmuyor , tadını alamıyor ve elime yüzüme bulaştırırım , elim ağzım farklı yerlere gidiyor.
Aynen bende öyle
Dışarıda yemek yiyorsam yanımda illaki biri olur. Ve o kişiye odaklandığım için etrafıma bakmam bile.
Bakmayınca da rahatsız olmam
Hımm peki ✌
Sokakta asla yemem toplu tasimada iyiyorlar kokan bisey yemek cani ceker baskalarinin alan var alamayan hamilesi var hastasi var yenmemeli bence
Çok haklısın. Eşim hamile iken canı mandalina çekmiş yanındakilerden görmüş. Onlarda vermişler :D
Belki de sen fazla hassas davraniyorsun. Walla ben yeri gelio elime alip geze geze yiyorum 🙃🫣
Çok hassasım bu konuda evet
Bazen yiyorum ya. Geçen yaz ablamla pazara gittik. Dönüşte aldığım meyvelerden yerken ablamdan fırça yedim😂😂
ahahah Eşim hamile iken canı mandalina çekmiş yanındakilerden görmüş. Onlarda vermişler :D
her yerde yiyemem, içime sinmezse boğazımdan geçmez
Yok bu yediğin yer ile ilgili değil etrafındakilerle ilgili bakıyorlarmış gibi falan geliyor mu
Olurum bir mekanda oturup biseyler yemeyi içmeyi tercih ederim
Bende öyle. Dışarıya görünmeden.
Dışarda bir şeyler yemem ama kafenin cam kenarında ya da köşede durup bir şeyler yediklerim olur.
Ben orada yerken bile rahatsız oluyorum.
O sırada dün dört saat biz jdmckdm hayır rahatsız olmuyorum. Ama bizi de izlemesin yanisi kimse
Yan gözle baksalar yine yetiyor :D
Rahatsız olmam çoğu zaman dışarda yemek yiyen biri olarak
Güzel afiyet olsun.
😊✌👏
Hayır ramazan değilse rahatsiz olmam çok rahat yiyebilirim
Afiyet olsun kuzum 🌹🥰❤
Kişiye göre değişiyor işte kimi rahat davranıyor kimide rahat olamıyor bende öyleyim bazen
Canları çekiyor gibime geliyor.
Aynen, yoksa bakarlarmı 😀
Hayır gayet rahat keyıfle yerim yemegımı hele bildiğim sureklı gıttıgım mekanlarsa
Afiyet olsun
Baksınlar prensesler de karnını doyurur napayım yani
ahahha :D güldürdün
Rahat rahat yerimm ben. yakışıklı erkekler olursa kibar yeriz 😂😅
Erkekler beğensin diye mi :D
190 önemliii 😹
haha Allah canını almasın :D
Hayır gayet rahat yiyorum kim bakıyor umurumda olmuyor 😄
Afiyet olsun lop lop et olsun şişko :D
Eyvallah 😄
evet ya özelikle bir videoda şey gördüm adam penisine elleyip yemeğe koyuyodu mjmjmmö
Iyyy iğrenç. O yüzden ben karşıyım dışarıda yemeye ama bizimkiler meraklı çok.
Dışarıda yiyemiyorum zaten rahat hissetmiyorum, anca restorant içinde falan yerken
Bende cam kenarı bile rahatsız edici.
Yok olmam eğer ortalığa oturmadıysam. Ortada sevmem, kenar yerler olmalı
Benimde pek tercihim değil ama yemem gerekiyorsa çok sorun etmem
Disarida sadece piknikte gozden uzak yerlerde yemek yenir onun disinda hepsi bana gorsusuzluk gibi geliyor
Görgüsüzlük değil ama ulu orta yemek bana hoş gelmiyor.
Senin bence sosyal anksiyeten var bende de oluyor psikolog sosyal anksiyeten var dedi
Sosyalliğim iyidir çabuk kaynaşırım insanlar ile ama yemek yerken canları çeker diye tuhaf hissediyorum kendi mi.
Masayı bırakk sokak da yürürken bilee cokk sewiyoorumm bylee pamuk şeker gbi
Benim bu aq. Sosyal anksiyetem vat
Canları çekiyor gibime geliyor.
Ee yani elbette herkesin içinde
Milletin gözü üzerimdeyken yemek yiyemem öyle pervasızca
Hayır elime alıp yuruyedek yiyorum
O da tercih meselesi.
Hijyen sıkıntı yaratıyor..
Bence de :D
😃
yok yahuu yerim affetmem
Az mı çok mu yersin :D
Bir halt yiyenler rahatsız olsun🤷🏻♀️
Yiyecekler konumuz ya
Rahatsız olmam
Özür
:D
Ehehehe
Elbette kesinlikle kapalı ortam olması lazim.
Bence de ✌👏
Hayır hiç rahatsız olmam
Afiyet olsun o zaman
Sağolasın
Hayır olmam herkes yiyor
Öyle evet
Yiyemiyorum ayni düşüncedeyim sizinle.
Evet hocam ince düşünce
Olur öyle ara sıra da bende de
Bende genelde
Aynen :D
Hayır ama dışarıda bir masada oturmuyorum
Bende aynı şekilde
Neden olayım herkes neler yiyyor 😅
Ben acayip rahatsız oluyorum 😂
Sebep
canlarının çekmesinden utanıyorum. o yüzden dışarıda pek yemiyorum
Hayır neden olayım ki
Hep dışarıda yerim
Onceden evet artik sallamiyorum
Herkes bakıyor gibi oluyor ya
Canları çekiyor gibime geliyor.
Eskiden olurdumda
Sonra ne oldu 😄
Sonra insanları çokta önemsemedim
Peki 😂
Olmam
Afiyet olsun
Yoo rahatım
Soruyu beğenen ellerin dert görmesin komşu hemşerim. 😂
evet oluyor bazen ama yiyorum yine de
Evet yaa hemde çok
Aynı kafadanız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?