AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Değil kanka evlen valla bak ben evlenmedim iyi tamam yaş oldu 29 ml gibi evde kaldım
Erkekler evde kalıyor mu ya
Kaldık baksana
Değil neden erken olsun evlenecek insan çok sen ciddi ol yeter ki
Benim ciddiyetimle olmuyor maalesef bazı şeyler
İşte sen ciddi olursan karşındaki kişi ciddi olur ve evlilik yoluna girmiş olursunuz
Yaşa takılır misin?
karşımdaki insanlar genelde Z kuşağı benim gibi yani olgunlaşmamış insanlar erkekler gerçekten geç olgunlaşıyor ve benim ergen sorumsuz insanlara tahammülüm yok
Evet dediğin gibi erkekler biraz geç olgunlaşıyor
Sen kendini bilen olgunlaşmis birisin ki evlilik istiyorsun
O yüzden sordum sana yaşa takılır misin diye zaten
Yoksa yaşıtların hepsi daha olgunlaşmamis kişiler
Yok yani evleneceğim insan 30 olsa bile sorun değil adam olsun insan olsun merhameti olsun yeter
Sen niye bu yaşa kadar evlenmedin ki
Dayı gelmişsiniz 30 Lara 21 yaş kıza talip oluyor ne biçim insanlarsiniz
Doğru söylüyorsun canım kalmadı gerçekten. Peki neden evlenmek istemiyorsun
Bu senin evlilik ve Annelik sorumluluğunu kaldırabikeceğibe bağlı
Aynı zamanda karşı taraf içinde geçerli tek başıma bunun üstesinden gelemem birbirmize destek olarak o evliliği sürdürmek gerekiyor
kesinlikle öyle
işte o sorumluluğu alacak birini bulduğunda ne güzel olur evlillk
Cocuksuz evlilik olur çıkın bu saçma kafadan ben evlensemde Anne olmam
o senin tercihin senin düşüncen
Erken değil aslında ama gerçekten evlenilecek adam yok
Yani evet tanıma süreci sevgililik süreci vs anca
Ah ah biz de kızlara diyoruz bir eğlenecek kız yok diye niye bizim gibi erkeklere vurmuyorlar ki ekmeğinde işinde gücünde
Kendini hazır hissediyorsan ve doğru kişiyi bulduğuna eminsen neden olmasın
Değil kafana ve kalbine göre birini bulduktan sonra evlenebilirsin
Bende ciddi evlilik düşünüyorum ama maalesef cidid dusunen kalmamış gercekten
Niye bize zulüm ediyonuz yaa ne demek evlenecek erkek kalmamış.
21 aşında evlendim, uzun vadede tanımadığım için şimdi sefalet ve çaresizlik içinde yaşıyorum. Şu an 26 yaşındayım dışardan goruntum 35-36 gibi. Yapma kizim
Bunu kızlar yaptı kızlar artık obje sürekli çıplak gezerler her yerlerini açarlar işleri güçleri erkek parası yemek akıl yok ki vücutlarıyla aşk arıyorlar bizde önümüze geçeni kullanıp atarız neden evlenelim
Bahsettiğin hiç bir özellik bende yok beş parmağın beşi bir değildir
Çok erken daha yeni kendine geliyorsun, Ne gerek var bir eşe hizmet etmeye.
Bu işler yaşa bakmıyor gençsin ama istiyorsan ve kendini hazır hissediyorsan düşünebilirsin önemli olan kiminle evlendiğin ve kendini evliliğe hazırlamak bence çok önemli
Haklısn bana tavsiye versene
Ne konuda tavsiye istersin
Mesaj mı atılmıyor
Evet
Bence erken ama senin kararın. Kendini evlenmeye hazır hissediyorsan olabilir.
Daha erken ne acelen var bir dizi doğum yapıp çocuk bakıcısı mı olcan, gençliğini yaşa önce
Daha yaşın küçük şimdiden karamsarsin ben 27 yaşındayım bulamıyorum 😂
Öhöö öhö
Bu kişiden kişiye değişiklik gösterebilir. Doğru insanı bulduğunu düşündüğün anda kaçırmamalısın. Sonra iş işten geçiyor aradığını da bulamıyorsun
Aynen öyle
Evlilik 20'li yaşlardan sonra düşünülebilir de evlenecek insan kalmamış diye düşünme daha çok erken
Bence erken değil çok güzel yaslarindasin şu an ki fırsat ilerde denk gelmeyebilir iyi düşün karar ver kendin ol
Hayatımda biri yokmuş zaten en az 25 de evlenirsin ama evlenmek sevdiğin kişiyle yapılır. Evlenmek içşn değil
bence biraz erken çünkü günümüz dünyasında kararlar ve fikirler çok çabuk değişiyor sıkılabilirsin o erkekten
Yahu bizce erken olsa ne olacak biz mi evlencez sanki ne istiyorsan onu yap ya. Kimseyi ilgilendirmez sana göre normalse normaldir.
Evlenecek olgunuga sahipmisin evlenecek sana yakisan dıs gorunüş demedim bunlar önemli
Tabiki sahibim
sana asiksa evlen. diger türlüyse evlenilmez. geregi yok
Aynen öyle
Evliliğin yaşı, zamanı değil, doğru kişisi, yanlış kişisi olur.
Çok iyi erken evlenen dl alır erken yola dusen yol alır
Çok erken çooook erken çoook erken.
Çok erken demiş miydim?
Gerçekten evlik gözü ile baktın mı yoksa sadece günü geçirme pesinemi düştün
Eğer doğru kişiyi bulduysan ne erken ne de geçtir ben 22 yaşında evlendim
Bayan isen tam zamanı yok erkeksen 5 yıl daha bekle bence
Çok pişman olursun isterse dünya iyisi olsun yas çok küçük. Tecrübeyle sabit
Bence çok erken evleneceğin adam 27 den büyük ise olur
Ben 21 yaşındayım ve evliyim çok mutluyum bir yıldır evliyim seviyorsa durma derim☺️
ben 28 29 erken diyorum 21 benim için 13 çocuk gelin gibi bir şey😅😅
Evlenilcek insan yok gerçekten bana da ailem çok baskı yapıyor 25 yaşındayım ama sevmeden de evlenmek istemiyorum
Görücü usulü da olur bence beğenirsen mesleği varsa eğer seversin zamanla
Görücü usulü bile iyi mesleği olan iyi adamlar denk gelmiyor bana adamın biri bana ayağımı yıkayacaksın öyle beğenirsem alıcam seni demişti erkekler gerçekten çok iğrençler birde güzel bir kadınım 3 dil biliyorum iyi işi olan iyi bir adam denk gelmedi bir türlü
Ben de sevgilin var da öyle düşünüyorsun sandım ahahahsha
Yok senin hayatın şu üniversite bitsin bende evlenmicem erken yuva kurmak benim güzel.
Wrken degil hazir hissediyorsan kaldirabilecegini dusunuyorsan cok mantikli bir karar diye dusunuyorum
Tamda 21 inde evlendim☺️
Ay süper
Çok çok erken hem de. Okuyor musun?
Bitti okul
Doğuluysan normal
Doğuluyum ama tam tersi istemiyor bizimkiler
Anlaşılıyor zaten
Doğuluların fiziği de on numara alıyor ya
Alıyorum knk
Erken değil ama evlenme ya bekârlık sultanlıktır
Yalan vallahi
Mert evlendirdin beni ya sakin ol 😅
İyi ve işin olur yemek yaparsınız güzel vakit geçirirsiniz anlatacak çok şey var
Mesleğim var ağız ve diş sağlığı teknikeriyim
Ya bu devir böyle dönecek işte bekarlar evlenecek sana çoluk çocuk olacak ölecek gidecek böyle dönüyor işte ya bunlar yok 27 yok 30'u bekle öyle de olacak böyle de olacak yani
Ben evliliginde bekarlıgında tadına baktım bekarlık sultanlık tır
Nasıl birisin fiziksel olarak
Gayet güzel alımlı bakımlı ama her şey güzellik değil ki
Bence de gayet güzelsin kendine saygın da var peki neden evlilik karşı cinsde karamsarsin
Olmuyor işte herkes çoluk çocuk bu devirde
Olgun istiyorsunuz acaba ruh halin samimi olduğu için bu tarz kişiler çektiğini düşündün mü hiç
Olabilir belki de ben yaşıma göre olgunum ama onlar olması gerektiği gibidir ön yargılı bi insan değilim
Seni gayet iyi anlıyorum
Sevilmek aitlik duygusunu yaşamak istiyorsun
Bu devirde yok zor bekar kal daha iyi
Neden insan yuva kurmak ister
Çocuk için evliyim ben
Nasıl yani
Çocuk sahibi olmak için evlenirsin anca bu devirde aşk sevgi yok
ideal 26 27 dir iyi düşün sonra pişman olma
Düşünmek güzeldir ama eş secimi iyi olmalı
Bence erken neden böyle bir şey düşündün ki
bence erken 23 de falan evlenebilirsin
Bulamıcan zaten erken olsa ne olur
Düşnmen yetmez dogru insan bulmak zor
30 yaşına kadar bekleyebilin
Evet çok erken bir yaş
30 yaş 3 çocuklu kdın
18 yaşından sonra herkes için zamanıdır.
Hayatımı karatacaksam evet
Erkeğin yaşı 30 dan küçükse, onun için erken
@gunduzsadece erken mi
Hakkında hayırlısı olsun yani erken değil yani evlenmek istiyorsa evlensin
@Gündüzsadece 🤔🤔🤔
dogru kisiyi bulduysan bas nikahi kaçırma.
Erken pratik yaşam farklıdır
Sen ne istiyorsan o 🙂