Sevgililer gününü neden bu kadar abartıyorsunuz?

Olanlar kutladı güzel bir şey umarım hep birlikte kutlarlar fakat şuna anlam veremiyorum demin biri sevgililer gününde sevgilisi olmayanlar ne yaptınız merak ediyorum demiş anasını satayım kutsal gün falan mı normal uyudum uyandım bişey mi yapmamız gerekiyor?
Sevgililer gününü neden bu kadar abartıyorsunuz?
Cevapla