Sizce burada rahatsız edici nokta ne düşünüyorum bulamıyorum?

Arkadaşlar erkek kardeşim üniversite okuyor ve aynı zamanda bir akrabamızın magazasında çalışıyor. İlk çalıştığında birkaç akraba neden çalışıyor parası mı yok gibi sorular sordu neyse. Şimdi de bizim dedemizin bir evi satılacak. Kardeşimin de telefonu düştü kırıldı geçenlerde. Ben normalde alacaktım ona telefon ama ikinci el almaktansa evin satışını bekleyip on gün sonra yeni alırız diye düşündük. Kardeşim de mağaza sahibi akrabamıza gidip sormuş ev ne zaman satılır telefonum düştü diye sonra bu kişinin annesinin de kulağına gitmiş vs. Sizce burada beni rahatsız eden şey telefon alamayacak durumda olduğumuzu düşünmeleri mi yoksa gereksiz detaylı sohbet mi siz ne dersiniz

Sizce burada rahatsız edici nokta ne düşünüyorum bulamıyorum?
Cevapla