Bir gün inandığım ve güvendiğim herşeye veda edeceğim?

İnsanın çok küçük yaşlardan karanlık Dünyasında da ışık araması ne garip şey oysa ben çocukken çiçek toplamak parkta oynamak mutlu olmak istemiştim aslında en çok susadığım şey hep birazcık sevgiydi biraz da ilgi belki büyüdüğümde o karanlık dünyama ışık bulabilirim demiştim bir kaç defa buldum sandım ama aslında yanılmışım beni daha da karanlığa ittiler meğer daha da karanlığa girmem içi bu bir tuzakmış sonra o karanlıktan çıkamadığım için bana sen delisin iyi değilsin hastasın dediler aslında onların tedavi olup iğleşmesi gerekirken beni hasta ettiler bir gün ışığı görür gibi olsam diğer gün daha da karanlığa ilerliyorum belki o ışığı bulurum diye düşünüp herkese çok iyi davrandım onlar için çok günah işledim onların mutluluğu sadece paraydı aslında dışarıdan bakıldığında ben çok mutluydum her şey yolunda gibi görünüyor du ama kimse benim dünyamı bilmiyor du biraz iyi olmak istedim ve kendi karanligimda ışık aramak yerine kendim ışık olmaya karar verdim ve ne zaman buna karar versem ışığımı hep söndüren ailem oldu istediğim çok şeyler değildi aslında biraz ilgi biraz sevgiydi kıyafetime de karşıladı gitmek istediğim yerlere de arkadaşlarıma da sevgilime de şimdi onlar sayesinde antidepresana başladım yanlız ve mutsuz dürüst olmak gerekirse son zamanlarda yaşamaktan sıkıldım
Bir gün inandığım ve güvendiğim herşeye veda edeceğim?
Cevapla