Eski heycan ilgi konumda vesayre şeylere yok artık diyelim ne yapmak gerekiyor

Eski heycan ilgi konumda vesayre şeylere yok artık diyelim ne yapmak gerekiyor

Bazı şeyleri hissetsen de anlatamazsın, içinde yaşar, kimseye açamazsın. İnsan kimseye açamadığı hislerle kendi kendini sınar, onlarla nasıl baş ettiğini, onların üstesinden nasıl geldiğini, zerresi kalmayıncaya kadar bazı şeylere nasıl dayandığını anlatamaz kimseye.
ayrılmak
teşekkür ederim 😄
Rica ederim
Allah'ım şunun ayıcıklı çantasına bakın yaa yerimm ben bunu 🫠🥰
😄😄😄çok tatlı ama değil mi
Hiç sorun değil bazen bana da oluyor😂😂
Cevabın için teşekkür ederim 🥰🥰
😄😅😅😅
Rica ederim
Bence ilişkilerde zamanla heyecan ya da ilgi azalabilir, bu çok doğal. Ama bunu fark etmek güzel bir adım 😊 Şunu unutma, bir ilişkiyi sürdürmek emek ister. Belki bu dönemde biraz daha karşılıklı konuşmaya, birlikte vakit geçirip birbirinizi yeniden tanımaya odaklanabilirsiniz. Küçük sürprizler, yeni aktiviteler ve paylaşımlar ilişkiyi canlandırabilir. Ama en önemlisi istek ve samimiyet! Eğer hâlâ birbirinizi seviyorsanız ufak çabayla çok şey düzelir. 🧡
Cevap
2Cevap
ayrılmak gerekiyor tabi ki de
Salla gitsn
Ayrılık olur.
Bırakmak gerekiyor
Ara vermek
Nerde duracağını bilmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?