Evde kalmaya doğru gidiyorum galiba doğru mudur?

Ben 28 yaşındayım. Ekim de 29 olcam. Hayatim da tamam bu olur diyebileceğim birine hiç rastlamadım yok yani. Bu zamana kadar çıkmayanin bu saatten sonra da çıkacağını düşünmüyorum ya da çıktı diyelim tanı et diyene kadar 30 olcam arkadaslar ben genç anne olmak istiyordum maalesef artık olamayacagim 🥲

Evde kalmaya doğru gidiyorum galiba doğru mudur?
Cevapla