Ciddi düşündüğüm kız, mesleğimden dolayı ilişkimizde gelecek göremediğini söyleyerek ayrıldı. Öğretmenliğin geleceği yok mu cidden?

Öğretmen olduğum için geleceğimin parlak görünmediğini ve kendi beklentilerine uymadığını söyleyerek ayrıldı. Daha sağlam bir meslek gerektiğini belirtti. Öğretmenliğin geleceği iyi değil mi sizce?

Ciddi düşündüğüm kız, mesleğimden dolayı ilişkimizde gelecek göremediğini söyleyerek ayrıldı. Öğretmenliğin geleceği yok mu cidden?
Cevapla