Neden Son Yıllarda Karakterli Kızların Sayısı Azaldı?

Neden Son Yıllarda Karakterli Kızların Sayısı Azaldı?

Eskiden kızların bir karakteri ve olgunluğu vardı. Son 15 yılda bu durum giderek bozuldu. Bunda ailelerin çocuklarını yanlış yetiştirmesi ve sosyal medya etkili oldu. Bundan 1-2 ay önce evli başka bir sosyal medya fenomeni elemelere başvuran 100 erkekle özel şeyler yaşayacağını söylemişti ardından da gözaltına alınıp tutuklanmıştı. Geçen gün de yine genç bir kadın 400 bin lira karşılığında erkeklerle randavuya çıkıp flörtleşebileceğini sosyal medyada yazınca bugün gözaltına alınmış. Karakterli kızlara noldu son yıllarda ya, artık gözlerim hem karakterli hem de güzel olan kızları arıyor 😄 Sizin düşünceniz nedir?

Neden Son Yıllarda Karakterli Kızların Sayısı Azaldı?
Cevapla