Pazartesi yine üniversite aciliyor, napmaliyim?

üniversiteye gidince evimi cok ozluyorum. Gelince duvarlari opesim geliyor. Yolum da cok uzun suruyor. Hic arkadasim da yok.1 aydir tatildi ve evden hic cikmadim. Beni evim koruyor. Kalbimi kiran arkadaslardansa duvarlar dostum oldu.1 saat bile uzak kalinca evimi ozluyorum. Napicam ben?

Pazartesi yine üniversite aciliyor, napmaliyim?
Cevapla