ՏҽӀɑʍՏ 🎈
iş, eş, sevgili, dost, ayıcık aklınıza ne geliyorsa artık

ՏҽӀɑʍՏ 🎈
iş, eş, sevgili, dost, ayıcık aklınıza ne geliyorsa artık

Sağlığım, ailem, değer verdiğim, değer verdiğim, güçlü bağ kurduğum ve güvendiğim insanlar
Gerisi her şey kadere göre gelir ve gider :) bu konuda fazla endişelenmenize gerek yok
Tabii, sadece annem. O, hayatımın en önemli insanı. Onun sevgisi, desteği ve varlığı her şeyden daha kıymetli. Annemle olmak, her zaman bana huzur ve güven verir. Onun yanında olmak, hayatın her zor anında bile bir tür sığınak gibi hissettirir. Gerçekten onun varlığı, her şeyin önünde gelir.
Sen ana kuzusu musun eniş
Aboo.. Allah sissime sabırlar versin 🙄
Annem
Cevap
19Cevap
Sonsuza dek yanliz kalmak istiyorum
Delirme djdj
Eşya da olabilir canım djdj
İşimde her daim zirvede kalmak, iyiliğimi her daim isteyen samimi bir aile ve barbielerim🌸🦋
Evet ailem var anne baba ve oğluşum en çok. Allah benden alsın onlara versin inşallah. Uzun ömürlü olsunlar.
Ömürlü olsunlar
Amin cümlemizin inşallah 🤲
Tüm unicorn çeven dostlarım ve çevdikleyim vayy❄️✨🦄🦄
🩶
Akıl ve vücut sağlığım. Çünkü o mezara girene kadar beni kimseye muhtaç etmesin. Yaradan'dan dileğim benimde.
Şimdilik arkadaşlarim, sevdiklerim ve kendim diyebilirim. İlerisi için durum ne olur bilemem o yüzden kesin konuşamıyorum 😅. 😊
Yok, aksine sonsuza kadar yanımda olmasını istemediğim insanlar var.
Varrr
Kocamdır kendisi ❤️
Mutluluklar🎈
Teşekkür ederim❤️
Ailem sevdiklerim 🙏
🙏🩶
Evet var.. 😇
İnşallah olur 🌸
İnşallah hayırlısı.. 🥰
Baş harfi Ö 🤭
🫢 bu emoji olacakti ya
O emoji olmuş 😅
İlk denemede olsun isterdim 😄
orada da olmuş :D ahaha
Aman neyse espri olsun maksat 😄
Güldürdün yalan yok 😅
Akıma ayak uydurmak istedim 😄
Hangi akım :D
Elektrik 😂
Ahahaha :D iyiydi tamam
Var, evet.. A
😏 ne güzel.
Kedim. Keşke sonsuza dek yaşasa.
Var sevgilim olacak kişi
Sağlığım ve enerjim dışında gerisi yalan.
Olmasını istediğim birş var.
Çoçuklarım ve eşim. İki dünyada da inşaallah.
Olabilir bende saklıdır..
Ailem, O ve arkadaş unsurlarım 😌
Ailem, yeğenlerim ve can dostum var..
Bir iki dostum var onlar hep olsa yeter
Aklım ve Sağlığım.
Sevdiklerm
:))
Gelecekte bir eşim olsun istiyorum.
Ailem ve sevdiklerim
Yok sıkılırım
Biri var.
Var 💘 Sevdiklerim
Yok ben sıkılırım 😅
Hayır yok
Sevdiklerim
Annem 🙌🏻
Sevdiklerim
Abla seninle bir konu hakkında konuşabilir miyim özel olacak
Konu ne? Kimsin?
Neyse Önemli bir konu değil abla boş ver
Tamam kardo
Kardo derken yani hani sen benim ablamsin bir değişik geldi şu an
Abla sen takıl bana ya istediğini söyle benim için sorun yok :) ben sana saygımdan dolayı abla diyorum
Kardeşim = kardo.
Sen ne zamandir kullaniyon abla burayi
Çok sıkıcı değil mi abla burası? Instagram daha güzel bence kafa dengi birisi yok hiç burada
Abla ben bir ara sana burada yanlış bişey yazdımda onu söyleyecektim. özür dilerim abla senden, ben pişman oldum yaptığımdan. Sana karşı bir saygısızlık ettiysemde kusura bakma.
Ben sana önceden o yanlış kelimeleri yazdıktan sonra çok üzüldüm abla sonradan pişman oldum ben yaptığım şeyin yanlış olduğunun farkına vardım ne olur affet beni
Nooo yok
Var evet
Pc -
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?