Geçmişe karşı duyulan bir özleminiz var mı?

Çocukluk anıları olabilir, geçmişte edindigin arkadaşlıklar olabilir vs. İnsanın geçmişinde yaşadığı anılar daha mı değerlidir veya geçmişte kurduğu arkadaşlıklar, ilişkiler daha mı sağlamdır sizce? Yoksa hayattaki alışkanlıkların bir sonucu mudur bu? Çocukken yaşadığın yere hatta geçtiğin yollara karşı dahi özleminiz olmuyor mu? Yoksa bu Nostalji sevenler için mi geçerli?

Geçmişe karşı duyulan bir özleminiz var mı?
Cevapla