analarıyla aynı ebde yaşamaktan delirdiler... lütfen şunlara bir koca atın:DDDDDD

analarıyla aynı ebde yaşamaktan delirdiler... lütfen şunlara bir koca atın:DDDDDD

Eskiden sorularında boyum kısa kimse benimle olmuyor diyordun şimdi ise sadece kadınlarla ilgili soru soruyorsun bu durumun ne olduğunu fark edebiliyorum seni anlayabiliyorum boyunu taktığın kadar kimse bunu umursamıyor eğer bunu tek başına halldemiyorsan destek alabilirsin niyetim yargılamak asla değil yardım istersen yardım edebilirim sana
Abi sende de albüm mu var ayrıca 2 sene önce de yaşın 36 gibi bisiydi
görsen gö. tü ndüşer
Gördüm ki seni ol vardı yıllar önce
şimdi daha iyiyim
Sanmiyorum
sansan iyi olur
Seni alan olmadı mi
Sağ ol taze fasulye
Cevap
1Cevap
evde kalma tabiri ne fosil
insan hiç anasından bıkar mı
baş tacım benim annem
hahahhaha
Aniden çıkınca karşıma korktum..
Elalemin derdi seni niye gerdi ki?
Bu “DDDDD” 2000 li yılların başlarında kalmadı mı ya? 15 yıl geriden takip ediyorsun insanları
Beyefendi sizi tanımıyorum
tanışmıyorum ben öyle her önüme gelenle
lütfen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?