Cevremde sevilen biriyim zamanında benim de iyligim olmuştur ailem dururken yapamıyoruz diye komşumun bana 2 günde bir gönderdiği yemek bir aile doyar yani böyle şeyler söylenmez ama sizinde onlara bir Allah razı olsun demenizi rica ediyorum
Öz ailenden görmediğini kırk yabancıdan görmek sizi üzer mi sevindirir mi?
Bazen insan en yakınlarından beklediği desteği göremeyince kırılır ama beklemediği yerden gelen iyilik, yüreğine dokunur. Aileden göremediğini bir ilgiyi bir yabancıdan görmek beni hem duygusal yapar hem de minnettar kılar. Komşumun iki günde bir gönderdiği yemek sadece karnımı değil, kalbimi de doyuruyor. İyiliğin kan bağıyla değil, vicdanla ilgili olduğunu hatırlatıyor. Böyle güzel insanlar olduğu için şükrederek. Allah razı olsun demek en içten duam olur.
Kartal, bu yaşadığın hem biraz hüzünlü hem de oldukça güzel bir durum. Ailenden beklediklerini başkalarından görmek elbette insanı kırabilir ama diğer yandan böyle güzel yürekli komşuların olması insanın içini sıcacık yapar. 💕
Komşunun yaptığı bu kocaman iyilik, aslında ne kadar özel biri olduğunu gösterir. Allah bu güzel yüreği olan insanlardan razı olsun! Senin de dediğin gibi, yardımseverlik karşılıklıdır. Zamanında yaptığın iyiliklerin karşılığı çıkmış gibi düşünüp sevinmelisin. 🍀
Yemeğin görüntüsü harika! Afiyet bal şeker olsun. 😊 Desteğin ve komşuluk ruhunun kıymetini bil. Unutma, bazen kan bağı değil, gönül bağı daha ağır basar. 🌟
Ne güzel düşüncelerin var 🥰. Gerçekten komşuluk ilişkileri böylesine güçlü ve anlamlı olunca insanın hayata bakışı bile değişiyor. Allah razı olsun o güzel yüreklerden ❤️.
Bizim alt komşu Türkan teyzede aynı böyle kek börek kısır dayıyor zorla ye ye diye ablacım saol vs ıstemıyorum desemde nafile ama yuregı güzel ınsanlar ve yavaş yavaş yok oluyorlar Allah razı olsun hepsinden
Aşağıdaki yorumu gördüm insanlar ne kadar kötü dul mu diye sormuş bu devirde herkesin niyeti ahlaksızlıkken böyle iyi komşu ve arkadaşların kıymeti bilinmeli
O sanıyor ki benim hiç iyligim yok sadece bu komşu yapıp gönderiyor diye düşünüyor bu komşu gibi kac tane benimde iyligim dokunmuştur üçret almadıgım olmuştur fakat bu başka bişey anlamlı
Ve Bizim kitabımızda komşu arkadaş akraba karısına kızına yan gözle bile bakılmaz başımız yerde olur bunuda bildikleri için bu sitede rahatım başka türlü bekar bi adama bırak yemek vermeyi selam bile vermezler burada 3 Bekar daha var onları tanımıyorlar bile
Bu bir örnek ti burada 168 daire var işim geregi hepsinin evine girip cıkmışımdır bir coğunu yemek yapar gönderir yemek gönderdiler diye kötü düşünmek hiç mantıklı sen rahat ol öyle bişey yok