Çok sıkıldım çok bunaldım aynısı sizde de oldu mu?

8 aydır neredeyse araliksız YKS'ye çalişıyorum. Önüme 4 ay kaldı. Üzerimdeki baskılar arttı ve ben çok sıkildım. Herkes üstüme geliryor. O kadar doldum ki ağlamak istiyorum ama aile evinde ağlayinca da sorgulanıyorsunuz. Hatta en son ekimde ağladığımı fark ettim. Eskiden olduğu gibi ders çalışma enerjim yok. Okula gitmek istemiyorum, uyumak istemiyorum, fil izlemek şarkı dinlemek istemiyorum. Sadece boş duvara bakmak istiyorum. Kendimi derse veremediğim için de vicdan azabı çekiyorum. Aynı durumlar sınav dönemi sizde de olmuş muydu?

Çok sıkıldım çok bunaldım aynısı sizde de oldu mu?
Cevapla