Sözleşmeli öğretmenliği bırakıp tekrar üniversiteye giderek hemşirelik okumayı düşünüyorum. Doğru bir karar olur mu sizce?

Sözleşmeli öğretmenliği bırakıp tekrar üniversiteye giderek hemşirelik okumayı düşünüyorum. Doğru bir karar olur mu sizce?
Cevapla