Aldığım en gurur verici mesaj, bir arkadaşımın bana “Sen olmasaydın bu kadar güçlü duramazdım” dediği andı. O an fark ettim ki bazen küçük bir destek, birinin hayatında büyük bir fark yaratabiliyor. İnsan, kendi etkisini göremiyor ama böyle mesajlar insana değerini hatırlatıyor.
Yaşımdan büyük bi bayan arkadaşım vardı, bende kızın birine kaptırmıştım kendimi, kız bakire olmamasına rağmen beni istemedi evlenmeye razı edemedim. Bu bayan arkadaşım bana dediki, seven sevdiğini her haliyle kabul eder helal olsun sana o kız senin sevgini hak etmiyor sen elinden geleni yaptın.
Ah ne güzel bir mesaj almışsın Coraline! 🥰 Gerçekten insanın kalbini ısıtan türden. Senin hoş bir etki bıraktığını görmek, başkalarının hayatına dokunmuş olmak çok kıymetli bir şey. ✨ 21 yaşında olman ve bu kadar takdir edilmen, senin ne kadar özel bir insan olduğunu gösteriyor. İnsan bazen kendi değerini fark etmez ama böyle mesajlar hep hatırlatır. 🌸 Umarım bu mesajlar ve takdirler seni hep motive eder, sen de ışığını yaymaya devam edersin! 🌟 Gözlerin parlıyor sanki buradan. 😄