Sizce ben öylemiyim yoksa baska bir şey mi?

Boşandktn 3 snde sonra bırınle olaym dedim oda sorunlu cıktı dürüst kız ıstıyor ama yalan söyluyor sadık ıstıyor ama evli kadınla ılıskısı var ve ögrendikten sonra yalanlarını dolanlarını yuzune vurunca annesı de dıyor oglum aldattımı sankı her ıstedıgını yapıyor hesablarını verdı ne istiyosun kızım sen ya dıyor bnde yalanla kandırmayla ılıskı yuva kurulmaz ve sen anne olarak bunu ogluna ogretmemışsın yazık dedım sonra kadın namusuma laf etti sende ben boşandm guclu kadınım namusluyum kımseyle olmadm dıyosn ama değilsn sen hıcsın dedı bana oglu da bana tedavı ol sen piskolojın bozuk kafanda kuruyosun sızofrensın bencıl egolu kıbırlı anlayıssız dusuncesız zıhnıyetın kötü dıye laflar etti doktora git sen dedi bende doktora gittim bende doktor onu da gormek ıstedı ve doktorla konustuk ıkımızı de analız etti doktor ona ve toksit bır erkeksın kızın gecmısını araştırmal bu davranısları yapmak annende sende yuzune vurması annenınde sorunları oldugunu gosterıyor sonucta bıle bıle kabul etmişsin ya etmıceksın ya da bu davranısları bırakıcaksn dedı sen ondan yaşadıklarını bırakıp hıc bırsey olmamış gıbı rahat olan kızlar gıbı olmasını ıstıyorsun gormuş yaşamış gecırmış ınsanlar erkekte olsa kadında olsa temkınlı davranır ve rahat olamaz ıletısımın ve empatın zayıf kendını dusunuyorsn karşındakı ınsanı degil dedi doktor ona ve doktor bana ayrıl demıyorum kac senelık evlı olan ve huyları degısen ınsanlar var konuştuk kabul etti bundan sonrası dedıklerımı uygularsa sorun olmaz ama uygulamazsa da kendin kararını verırsın zaten dedi ondn sonra bana yıne hakaret edıp durdu sureklı sen narsistsin sen sorunlsn sen kötüsün dıyıp durdu annesı de aynı sekılde gecmısımle dalga gectıler evlatlıgımlaayrıldom halen paylaşım yapıyor beni kötülüyor narsistler şöyle böyle yok kurduldm yok bana ıhanet etti yok aldattı yok sevilmeyı hak etmıyor eski kocasını anladm sımdı bılmem neler dıyıp paylasıyor bana yazıyo ılıskı yasadıgı evli kadını bana savunuyor övuyor bnde sen elın karısını ovmeye savunmaya devam et anca senın gıbıler ztn savunur öylelerını bende bulamadıgını onda buldugun bellı dedim yıne hakaret yıne tedavı ol bılmem ne dedı engelledi engelı kaldırıyor yazıyor tıktoktan hesabıma bakıyor falan
Sizce ben öylemiyim yoksa baska bir şey mi?
Cevapla