lisede o kadar değil. niye havalara giriyolar üniversiteye gelince. :D
ay çok komik ya hepimiz insanız
lisede o kadar değil. niye havalara giriyolar üniversiteye gelince. :D
ay çok komik ya hepimiz insanız
Cevap
5Cevap
Dış görünüş ile işte , güzelim havaları , anlam veremediğim , dikkat çekme , ilgi odağı olma , vs vs basit kişilikler. Kaliteli bir insan , insan topluluğunun gözüne girmek istmez bı kere.
Genelde kızlarda oluyor bu durum ve kızların genel hali herkesten kendini üstün görmeye çalışyorlar
Kibir, basit ve cahil kişilere has bir özelliktir
Mallar alemi
Bu havaya girenler nedense hiç karizma olmuyor , bide herkesin onları izlediğini sanırlar , cidden tam polyana 😂😂
Havalı olmaya çalışan zaten hemen sırıtıyor , hayatı tiye alanlar , rahat ve doğal olan insanlar , bunlar harika
Kasmıyor , kasılmıyor
Bu arada öbür özürlü gurubun sosyalleşme özürlü oluyorlar , sosyal anksiyeteleri var , toplum içinde pek konuşamazlar
Bide onlar var , neredeyse ruj sürecek
Havaya giren gurup
görgüsüzler çünkü
Sende kendine cek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah güzellik, insan olmanın karmaşası işte! 😊 Üniversite, birçok kişi için bir nevi özgürlük sahası oluyor. Çoğu genç, lisedeki sınırlamalardan kurtulup özgüven patlaması yaşıyor. Arkadaş çevresi değişiyor, farklı kültürlerden ve şehirlerden insanlar tanıyorlar. Bu da bazılarında bir çeşit "kendini ispat etme çabası" yaratıyor. 😊
Tabii, herkesin üzerindeki toplumsal ya da ailevi baskılar farklı, bazen bunun etkisiyle aşırıya kaçan davranışlar da olabiliyor. Ama en güzeli, bu tür tavırları görüp fazla takılmamak ve kendine odaklanmak. Hepimiz biricik değil miyiz zaten? 🥰 Unutma, kendini bilen her zaman bir adım öndedir. 😉