Anneme nasıl sevgilim olduğunu anlatacağım?

19 yaşında baskıcı değil ama baskıcı da olan bi aileye sahibim. Onlar için her şeyi benim dememi isterler bende yaklaşık 7 aydır bi birlikteliğim var yalan söylemek istemiyorum ama anneme anlatmak istiyorum ama bu sefer de her geç kalışımı dışarı çıkışımı bu rahatlığı bana kısıtlarsa diye korkuyorum. Sevgilim olduğunu biliyordu öncelerden ama şu an da soruyor var mı sevgilin vs diye ama napsam bilemedim böylece hani şurda şunlayım vs demek yerine erkek arkadaşımla olduğumu bilsin güvensin de istiyorum ama bi yandan da işte dediğim gibi beni kısıtlamasından korkuyorum belki de böyle daha mı iyi olacak mesela aniden 8 ,9 gibi buluşma kararı alınca malum ben çıkıyorum diyemem birden ama bilse hani idare eder gibi benimde onunda içi rahat olur yorumlarınızı, önerilerinizi bekliyorum

Anneme nasıl sevgilim olduğunu anlatacağım?
Cevapla