Insanların rahatlığı size de saçma gelmiyor mu?

Işe gidiyorum her gün, saat 9'a 5 var mesela, mesai başlayacak. Millet oturuyor, kahve içiyor, sohbet ediyor vs. Bu nasıl bir çalışma ve mesaidir? Onun dışında temizlik yapan vs. çalışanlara bakıyorum, koştur koştur bir yerlere yetişiyorlar vs. Ben de aynı şekilde gerçi, bilgisayar başına zamanında oturacağım diye bir kahve bile almadan çıkıyorum. Yani bazı insanlar bu kadar rahat olurken özellikle temizlik personelinin vs. koştur koştur bir yere yetişmek zorunda olduğu bir sistem yürür mü sizce? Bence yürümez ve yürümüyor da zaten. Işveren çalışan bulamıyor bu tarz işler için. Yan gelip yatmak varken neden böyle bir işi sahiplensinler ki? Üniversite herkes okuyor zaten marifet buysa. Üniversite okudun diye mesaiye zamanında başlamama hakkın olduğunu da düşünmüyorum. Yani diğer insanın okuma imkanı olmamıştır belki. Senden daha eksik olduğu anlamına gelmez ki.. Bu sistem bana saçma sapan ve anlamsız geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Ya da düşünüyor musunuz, mesela yani? 🤣

Insanların rahatlığı size de saçma gelmiyor mu?
Cevapla