
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Ankara soğuk
Burasi buzgibi tepelere kar yagmis biz cefasini cekiyoz millet sefasini islanma isini biz dun yaptik size biraktik sirayi
Siz kimsiniz ki 😅
Biz sahilde merkezde oturanlar onlar yayladakiler
Hm anladım karataş yumurtalık falan
Yok yok ben Antalya liyim dun burada yagmur vardi simdi soguk firtina daglar bembeyaz
Bugun sabah adana trafik çok kötüydü. Adana yağmur severin hafif ve ılık bir hava var akşam eve nasıl giderim bilemiyoırum
Akşam 5_6 gibi kilit olmaya başlar
maalesef yağmur olunca ana yollar kilitleniyor... Amam yinede yağmur güzeldir. Akşam mendreste bir sahlep içilecek hava
Akşam buz gibi olur menderes 😕
Park mendreste odun sobası yanında :)
Olsun göl kenarı beni psikolojik üşütüyor 🤧
Evde battaniye altında film izlemek sanırım size göre dir sıcak ve güvenli
@Yalniž_kadîňn binanız durumu gördüm 6 Şubat tekrar hatırladım. Umarım eviniz bir an önce yapılır.
Bizim ev değil yan bina o. Bizim bina hasarsız 🙏
hasarsız olmasına sevindim :) Güzel şeyler duymayı güzel günler görmeyi hak ediyoruz
Hasan Usta'ya cikan yol mu burasi? Alparslan Turkea bulvari?
Evet hasan ustaya çıkıyor, S. demirel
Ayy pardon sokak adini yanlis hatirlamis olabilirim 🙃
Adanalı mısın 🙂
Degilim ama 10 seneye yakin yasadim
Bende değilim, 22 yıldır adanadayım bende başta aman tanrım dedirtse de zamanla bağımlılık yapan bir şehir..)
Aynen oyle. Ben de evlenip ist'dan istemeye istemeye adanaya tasindim. Hatta esimle anlasma yaparak gittik, 3-5 sene kalip donecektik geri ist'a. Ben de ilk basta insanlarindan ve sicagindan dolayi biraz tirsa tirsa gitmistim 😆😅. Ama esimin beni kandirmak icin anlattigi seyleri birebir yasadiktan snr fikrim biraz degisti,. onyargilarim kirildi 😇 gercekten diger sehirlere nazaran daha ucuz ve yasamasi kolay bir sehir.
Yine de tırsmak lazım sağları solları belli olmuyor bunların 😄 😊
Hahaha evet haklisin
Cok teklikeli tipler de var cidden
Ama mahallesine gore cok degisiyor insanlar; mesela bi ziya pasa tarafini dusun, bi ozali, birde eski cetinkaya melekgirmezin oralari😃🤣
Ahh Adana kışı ahh 😀😀
@kadans en fazla. yagmur olur dimi 😅🤣
Bugün fırtına var çok fena. Buranın soğuğu hemen hasta ediyor
@wkertenkele Adana'nın aşağısı ve yukarısı iki ayrı ülke gibi zaten😁😂
Kesinlikle 😅
Ben ilk adanaya gezmeye gittigimde esim beni cakmak. caddesine goturmustu telefonla ilgili bi sorun vardi, onu yaptirmak icin. Bi gittim oraya, aman Allahim dedim, ben nereye dustum boyle. Bide ben Corludan geliom, bizim orada gocmenler cok, hep sarisin renkli gozlu insanlar. Burdakilere bi baktim hepsi kara catik kas 🤣😅😅
Ben hayatta yasayamam burada dedim.
Sonra sonra daha yukarilara ciktikca ozal real tarafi falan biraz fikrim. degisir gibi oldu
Ah ah ben de göçmenim 😄
Aaa ne guzel 😊, nerdensin?
Yunanistan kozaki
Himm ben de Bulgaristan 😊
Ne isin var adanada peki? Evlenip mi gittin sende
Babamın işinden dolayı geldik 18 yaşlarındaydım 26 da evlendim bir adanalıyla ,40 da boşadım fkfjfj
Hayirlisi diyelim canım .😇
Adana guzeldir, yasamasi kolay bir sehir.. ama son zmnlarda suriyelilerden, multecilerden dolayi cok karisik biliyorum
Hayırlısı oldu inşallah 🙏
Daha çok aşağı kesimlerde var onlar bizim bu yukarı taraflar da hiç görmedim ben
Ben heryerini gordum, is geregi biraz da heryere girip ciktim.😝
Benim eski koca yenibeydendi Adana'nın en belalı mahallesi olduğunu öğrendiğimde çocuğum kucagimdaydi bunlar hep maço sevdamdan oldu 🤣
Hahaha iyi bilirim, o tiplerden fazlasiyla var adanada
Hayirlisi olmus belki de 🙏
Adanalı buluşması olmuş 😀
@kadans evet gel hadi bi sen eksik 😅
Gerci sen ikimizden de ii bilirsin adanayi
Hep beraber bir yemek yiyelim gelin de 😜
@kadans sen ismarlion tabi dimi 🙃🙃
Neyse siz yiyin beni beklerseniz yazi bulur bilionn 😌
Ben ısmarlayacam tabii ki
@kadans ben erkeklerle buluşmuyorum no erkekler eq erkekler pis erkekler 🤣
Hahahaa ben onu taniyorum, iyidir iyi 😇
Ama. boswer, sen gene beni bekle
Yazin gorusuurz 🥰
@wkertenkele bana uyar , sohbetini de sevdim kahve eşliğinde iyi gider 😌👍
Eheee tamam canım , ekliyorum o zmn. Yaza kadar kaybederim yoksa senj 😆😅
Oda tanıyor beni 😀 bilir beni sorun yok. Üçümüz gezer eğleniriz
@wkertenkele tamamdır ☺️
O bina onarılmaz, yıkılacaktır. İncelediği yerden kopmalı
Hayır yıkım kararı çıkmadı onarılması da bizlere bırakıldı
O binada mı yaşıyordun normalde
Hayır bizim binaya çok yakın içinde de kimse kalmadığı için derdi bize kaldı biz halletmeye çalışıyoruz çünkü bizim binaya zarar verebilir olası bir depremde
Siz niye uğraşıyorsunuz? Aşırı saçma.. Gerekli yerlere başvuru yapılır, dilekçe verilir o kadar.
Elin binasını niye yaptırasınız? Slak mısınız kızım? Ahahha
Üslubunu koru ne değişik insanlar var Allah'ım 🤦♀️
Belediye binanın ek çıkma yerlerinde hasar olduğu için red etti özel olarak yapılması gereken bir durum diye belirtildi bizde can güvenliğimiz için bir şeyler yapacaz kapiş
Yemin ederim sizinki tamâmen can sıkıntısı ile fazla parayı sokağa atma telaşı başka bir şey değil. Allah akıl fikir versin.
Varsa önerim dinliyorum yanda gel sen otur burada bu binanın yanında hiç bir şey yapmadan 😄
Kendi binama bakarım, güçlendirme yaparım, tadilat yaparım mantıklı olan budur. Deprem olacakta, az hasarlı bina yıkılacakta, hatta sizden tarafa yıkılacak ahahah
Allahım ne çok zengin insan var memlekette, parayı sokağa atan..
Hayatımın en boş sohbetini yaptım yeminle 😄 kafaya gel
Kendi kafan yankı yapıyor ahahahah
Gider misin 🙂
Hahahah güle güle 😄😄
Bu arada o bina az hasarlı değil ağır hasarlı ön taraf çoğu alan kopuk ve ciddi rüzgarlarda bile kopmalar oluyor
Bye
Bina sahipleri size büyük kazık atıyor haberiniz yok
İyi günler
Arakadas bina sahibi yok yok hepsi gitti kaçtı boş bina virane delirezem🤣
@BalalarBabası Deprem bölgesinde yaşıyorum ağır hasarlı tüm binalar prosedür kentsel dönüşüm yapılıyor. Bina sahipleri bir mütehati ile anlaşıyor. Bina yıkılıyor ve yeniden yapılıyor. Bu işler devletin çıkardığı yasa ve prosedürle ilerliyor. Bina yıkılması için kendsel dönüşüm başlaması gerekiyor. Deprem bölgesinde hayat devletin çıkardığı kaounlara göre yapılıyor kimse kafasından bir şey yapamıyor.
Yav nasıl yok? Orada oturuyorlar diye mülkünden vaz mı geçti hepsi? Bu nasıl mantık aklım almıyor 😏
O binada sen oturuyor olsaydın, mecbur tabiki başka yere taşınacaktın kabul. Ee oradaki evini yok mu sayacaktın? Mülkünden tapundan vaz mı geçecektin? Akla dâvet ediyorum hanfendi 🤓
Arkadaşlar binaya belediye izni dışında ek katlar çıkılmış ve depremde bu ek katlar hasar almış bu yüzden de belediye bizi ilgilendirmez özel olarak siz yapacaksınız demiş bina sahipleri de vın boşaltıp kaçtılar biz hiç birine ulaşamadık ve derdi bize kaldı anlayacağınız
Neyse bu soruyu kapatıyorum yeni soru sordum oraya gelin hadi 🤣🤣
Ya ahhaha
Bildiğiniz gibi yapın.
Geliyorum, savulun 😂
Umarım karşı binanın duvarlarındakiler çatlak değildir. Korku filmi gibi...
Deprem çatlağı , ön taraf daha korkunç yıkık kopuk yerler var
Vay arkadaş neden ilgilenmiyorlar ki , Allah korusun depremde neyin yerlebir. O kadar can yazık günah. Belediyeye şikayet neyin etseniz keşke... BU arada İstanbul'da hava kapalı minik minik atıp atıp duruyor hava...
Bina komple boş kimse yok içinde
Bu binaya zamanında ek yapılmış o kısımları hasar aldığı için belediye bakmıyor siz paranızla yapın diyor bizde de para yok tabi 🤣 hayırlısı bakalım
Kombi neyin görünce yaşanıyor sanıyordum biraz daha içim rahatladı valla. Yaw ne sorumsuz belediyelerimiz var arkadaş... Hakkınızda hayırlısı olsun inş. Hayırlı günler...
Yok boş bak , 15 katlı bir bina
Teşekkürler hayırlı günler sana da
Bulutlu, yağış yok.. Yarın kar yağacakmış diyorlar..
İstanbul mu
Yok değil..
Hava aynı burada da yağmur var adana😃senin gorseldeki foto gibi bakıyorum barajyolunda
Adanalılar olarak şaşkınız tabi alışmışız güneşe.. dışarda ıslanınca korktum koşa koşa eve geldim fkfk
3 haftadır yaz dan kalma çok güzeldi hava. Yağmurda güzel yağıyor tabi dışarda olunca soğuk ve ıslak eve gelmekle iyi yapmışssın.
Binalarda depremin izleri.
Sizden bize doğru geliyor.
Kurutma makinasi olmak isteyen cok arkadas cikacaktir
Bu ne biçim bina her yeri çatlak
Ön tarafı gör sen 6 Şubat hasarı ☹️ bütün bina yapıldı bunu ellemiyorlar nedense her gördüğümde psikolojim bozuluyor bir de dibimde 🤦♀️
Kötü görünüyor evet, şu binayı bi bulayım belki yolda karşılaşırız seninle
😂 Kurttepe sağlık ocağı karşısı nasıl bulamiyon sdkqq
Şu caddede bi dolanayım seninle karşılaşmam lazım, Adana şimdi gözüme daha güzel gelmeye başladı
Thx ablacım
Ablacım mı ah kalbime bi ok saplandı
Bizim zamanımızda bizden bir yaş büyüğe bile abla abi derdik şimdikiler 10 yaş büyüğüne yürüyor 🚬 bizde isteriz hürmet görmek boşa mı gelmişiz bu yaşa 🥲
Sen hep 19 yaşındasın ne ablası
🙏
Üniversite yağmur devam ediyor hiç durmadi
Çü'mü
Evet
Demirel de öyle sabahtan beri hiç durmadı
Uydudan baktim 2 3 saate gider yağmur
Yağsın yağsın barajlarımız dolsun
Sen ıslanıp eve gelmişsin bazı kızlar evlerinde ıslandılar
buz gibi
çok güzel
Soğuk baya soğuk aşırı soğuk
Kapalı ve soğuk
Günlük güneşlik burası 🤠
Soğuk hastalık berbat yani
Ne güzel işte yağsın burası soğuk soğuk odalar
Adana'ya bu sene az yağdı
Hafif kâr vardı
İdare ediyoruz
Kar bekliyoruz (ist)
Güneş ama soğuk
Günesli
Kuru soğuk var İstanbul'da
Adana yağmurlu
Kar gelecek galiba
Evet kadirlide de öyle
Kar yağıyor😄
Güzel
Korku filmi gibi