Alt komşum evde olmamama rağmen kombimi yakmamı istiyor?

Merhaba ben şu an evimde oturmuyorum kardeşim gilde kalıyorum kışın ve alt komşum evde olmamama rağmen kombimin yanması gerektiğini benden dolayı ısınmadığını söylüyorlar böyle bir durum var mı benim evimdeki kombiyi yakıp yakmamam alttaki komşumu ne alakadar eder anlayamadım her seferinde komşuluk kurallarından falan bahsediyor ama ben hiç böyle bir kural görmedim yardımcı olur musunuz bu konu hakkında fikir verir misiniz ne demeliyim kendilerine düzgün bir üslupla

Alt komşum evde olmamama rağmen kombimi yakmamı istiyor?
Cevapla