Ateistler hakkında yorumuma katılıyor musunuz?

Bence en çok tanrı'yı arayan onlar. Direk görmek istiyorlar ama göremediklerinden isyan edip yok diyorlar. Ya da dünyadaki kötülüklere isyan edip yok diyorlar. Mesela tarihte niçe, sartre, marx gibi en büyük ateist filozoflar bile tanrı yoktur önermesine kötülük dışında mantıklı argümanlar getirememişlerdir. Siz ne düşünüyorsunuz?

Ateistler hakkında yorumuma katılıyor musunuz?
Cevapla