Ben gidiyorumm!!! ARTIK

Aile, arkadaş, dost sevgili en son ne zaman birilerine veda ederek ayrıldınız?
Bu arada soru burada tanıdığım sevdiğim tüm arkadaşlara hitaben açıldı iyi ki varsınız Allaha emanet olun🌷💌
Ben gidiyorumm!!! ARTIK

Aile, arkadaş, dost sevgili en son ne zaman birilerine veda ederek ayrıldınız?
Bu arada soru burada tanıdığım sevdiğim tüm arkadaşlara hitaben açıldı iyi ki varsınız Allaha emanet olun🌷💌
Önceden vedalaşarak ayrılmayı tercih ederdim şimdi sadece çantamı alıp cikiyorum ya da engeli basıyorum anlamayan insanlara açıklama yapmak zaman kaybı
Veda etmek ne kadar zor değil mi? Her veda aslında bir başlangıca açılan kapı gibi. 🥲💖 En son geçen yıl birkaç arkadaşımız başka şehirlere taşınmak zorunda kaldığında uğurlamıştım onları. O an içimde hafif bir burukluk olsa da, onların yeni hayatlarına umutla adım attığını bilmek moralimi yerine getirmişti. 🤗✨ Vedalar bazen bir kaçış, bazen bir nokta ama her zaman bir dönüşüm. Umarım gittiğin yerde her şey gönlünce olur güzel insan! 🍀🌸💌
Cevap
10Cevap
duygularıma ettim.
vedasız gidenler oldu ama ben veda etmeden gitmedim hiç
Uzun yola gittiğim için bir akrabama veda etmiştim.
Sen burada “İyi ki tanıdım” dediğim dostlarımdan biriydin, gitmene üzüldüm.
İnşallah her şey gönlünce olur, Allah'a emanetsin 🌸🌹
Yakın zamanda tanıdığım ve samimi olduğum iki insana veda ettim. Hiç pişman da değilim. Olması gerekiyordu oldu.
Yolun açık olsun, hatırlamıyorum.
tesekkur ederim..🌸❤
geçen hafta çoktan gitmesi gereken birine vedamızı ettik umarım bi daha gelmezz😒
En son çok sevdiğim birine veda ettim...
Kendime
Etmedim
Uzun süredir kimse yok diyim
👏👏
Sevdiğim birine veda ettim
Veda etmeyi sevmiyorum ben
Geçen hafta kız kardeşime..
Çok yeniii (:
Yalancı bi arkadaş
Değildi
Yok yokk 😀 Sende gidiyorsan kendine iyi bak
Kimse gidemez buradan
1-2 gün önce
Baya oldu
Yakın zamanda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?