Çocukken evdekilerden yaramazlıktan fırça yediniz mi?

Az önce aklıma geldi. Cips kola mevzusu geçince. Kardeşimle evde şakalaşırken sesimiz birz yükselmişti babam uykudan uyanmış geldi bir güzel boyamıştı bizi :D

Biz evde yok zannediyorduk oysa ki 😂😂😂

İyi kötü anılar canlansın yaramazlar 🤣🤣🤣

Çocukken evdekilerden yaramazlıktan fırça yediniz mi?
Çocukken evdekilerden yaramazlıktan fırça yediniz mi?
Çocukken evdekilerden yaramazlıktan fırça yediniz mi?

#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™ foRz@ te@m

Çocukken evdekilerden yaramazlıktan fırça yediniz mi?
Cevapla