Çocuklar ile kartopu oynamayı özlediniz mi?

3 sene oldu doğru dürüst kar görmeyeli. En son Ankara Elmadağ kayak merkezine gitmiştik sırf kar görmek oynamak için. Bahtsız bedevi olduk iyice oğlan büyüdü oynayamadık bile birlikte.

Yeğeni ile çocuğu ile özleyen gelsin bakalım 🥰🌹😊🌹

Çocuklar ile kartopu oynamayı özlediniz mi?
Çocuklar ile kartopu oynamayı özlediniz mi?

#ZorundamıyımEfsane ✌ 1903 ✔™ foRz@ te@m

Çocuklar ile kartopu oynamayı özlediniz mi?
Cevapla