Çocukluk halinizle hâlâ benziyor musunuz?
Bazı insanlar çok fazla değişiyor ya hiç tanıyamıyorsun. 🙂

#belabella shdh
Çocukluk halinizle hâlâ benziyor musunuz?
Bazı insanlar çok fazla değişiyor ya hiç tanıyamıyorsun. 🙂

#belabella shdh
Bazı yönlerim hiç değişmedi, bazılarıysa hayatın cilvesiyle şekil aldı. Çocukken de kendi bildiğimi okuyan, meraklı ve sorgulayan biriydim, hâlâ öyleyim. Ama o zamanlar daha saf ve beklentisizdim; şimdi ise bazı şeyleri fazla düşünmekten yorgun düşebiliyorum. Yine de o eski hâlimle karşılaşsam, sanırım birbirimizi çabucak anlar ve beraber güzel vakit geçirirdik. Belki de bana "Hadi, bu kadar ciddi olma!" derdi.
Sen hep aynı sen diyorlar göz bakış ifade uzun zaman görmemiş olanlar bile. Tanıyorlar evet. Bir düğünde eskiden oturduğumuz yerdeki komşuyla karşılaştık daha bizden kimseyi görmeden beni gördü sarıldı küçüktün elimizde büyüdün dedi anılarımızı anlattı şaşırttı beni☺️☺️
Senin dudakları burada estetik olmadığını anlayan nadir kişilerden olabilirim. Doğal köfte dudaklısın😂😂🌸
Ne güzel tanımaları bazıları tanınmaz hale geliyorlar hdhss
Shhsjx evet nadir kişilerdensin hahas teşekkürler 🌸🌸
Rica ederimm🌸🌸
Yüce tanrı aşkına hiç alakam yok sanki beni almışlar başka bir modelle değiştirmişler gibi ne burun ne göz ne yanak hiçbir şeye benzemiyor arkadaş eskiden güzelmişim şimdi çirkinim
Atim mi sana bebeklik halimi 😀
At bakalım
Şifreli bu açılmadı 😂
Şifreyi unuttum 🥺
Aman olsun sjdj
Teşekkür ederim 😇
Rica ederim 😊
Torpil geçmişsin bana 😀
Yioo keyfim istedii
😇
Cevap
28Cevap
ben aynıyım sadece boyum uzadı sjsjsj
Büyümüşte küçülmüş 😂şirin
Teşekkürler 😂🌺 sjsjs

Benziyorum İsabel 🌹🌹
Çok tatlıymışsınız 😍🥰
Teşekkür ederim 😊🌹Sende çok masum ve sevimliymişsin.
Ben teşekkür ederim 🤗🌹
Rica ederim 🌹🌹😊
Geçen ilk okul arkadaşımla karşılaştım; O beni tanıdı, ben tanımadım : )) Hiç değişmemişsin dedi ama ben O'nu ne dediyse yine çıkaramadım 😂
Ahsdhdb bende ismini unutmuştum şekilden şekile girdim rezillik. Az daha 20 30 yıl geçmiş normal jsjs
Tanıyorlar beni aradan kaç yıl geçse de😄
Makyaj vs fazla yapıp, yüzümle oynamadığım için de olabilir galiba🫢

Ahh, Ferrero kardeşler...
Ben bir az benziyorum sanırım ama çok değil 😊
çocuken sarışın dım şimdi maymuna evrildim gibi :D
İnanılmaz sarıydım ben ya benzemiyorum bence :D
Evet benziyorum sjsjsj kurt adam gibiydim ahala öyleyim
Benim alakam yok.
Sen her yaşında güzel olursun 🧿🧿🧿🧿
🙏🙂
Çocukken saçlarım sapsariydi şu an değil.
Çok çok değişiklik yok.
Bebeklik olmasa da çocukluğumla benzerliklerim var evet :D
Ben hiç alakam yok. Küçükken duş kalka oynamayı severdik slmdl düşüp kalkamiyoruz
Alakam yok çocukluk fotoğrafımı attığım bi arkadaş bu kim demişti ndjajns
O çocuğun kalbini öyle bir kırdılar ki bilmiyorum artık benziyormuşum🥺😔
Yanindan bile gecmem
Evet benzetiyorum
Gram benzemiyorum ya😄
Hiç alakam yok hiç benzemiyor
Benzediğim kısımlar var...
Benziyorum. Ama değişim büyük
Yok tombalak bir suratım ve fındık burnum var idi
Ben sarışındım çocukken hiç benzemiyorum
O halime dair pek bir fotoğraf yok maalesef
Bazı noktalar andırıyor..
Simamın aynı olduğunu söylüyor herkes..
Evet çocukken nasılsam hâlâ aynıyım hiç değişmedim
Çocukken sarışındım ben🥺 alakam yok yav
Benziyorum bence çok tatliymissin
Teşekkür ederim 😊
biraz benziyorum
Hayır evrim geçirdim 😎
Evet hem de neredeyse hiç degişiklik yok
Benziyorum hala yüzüm tombik
Alakam yok iki sene önceyle bile alakam yok😃
Evet özellikle bakışlarım hiç değişmemiş 🙂
Hayır alakası yok )))
Benziyorum
Bakislarim aynı
benziyorumm
Evet
Yokk
Benziyorum
Evet benziyorum
İdare eder 😂
hayırrrr
Evet
Maalesef küçükken güzelmişim şimdi değiştim
Evet
Evet
Felaket benziyorum kopyala yapistir yani
Eettt
Biraz
Bilmiyorum ki
Evet benziyor um
Hayir benzemiyorum
Evet benziyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?