Bir iş yerinde ne kadar çalışırsanız kendinizi aile gibi görünüyor sunuz?

Bulunduğum şirkette dile kolay 16. senem. Bir ara iki buçuk sene bir ayrılığımız oldu ama sonra tekrar devam ettik. Tabii ki bu zamanlarda iyi kötü günlerimiz oldu. Kavgalar dövüşler doğum günleri düğünler ve hemen hemen herkesin çocuğu oldu. Artık insan bir süre sonra başka yerde çalıştığı zaman eski yerini çok özlüyor. İki kere istifa etmeye çalıştım geri döndürdüler kararımdan. Şimdi hala buradayım çok şükür. İnşallah daha uzun sürer burada olacağım...

Peki siz bir iş yerinde ne kadar çalışırsınız.

Bir iş yerinde ne kadar çalışırsanız kendinizi aile gibi görünüyor sunuz?
Bir iş yerinde ne kadar çalışırsanız kendinizi aile gibi görünüyor sunuz?
Bir iş yerinde ne kadar çalışırsanız kendinizi aile gibi görünüyor sunuz?

#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 ✓™ foRz@ te@m

Bir iş yerinde ne kadar çalışırsanız kendinizi aile gibi görünüyor sunuz?
Cevapla