2025 yılı Türkiyesinde ve özellikle büyükşehirlerde çoğunlukla elektrik kesintisi yaşanıyor özellikle başkentde diğer şehirlerde sizce bu durum normal mi?
Yani elektrik gidince her şey otomatik zincirleme hayatı olumsuz etkiliyor insanlarda işi gücü olan vs evde işde yaşam kalitesini çok etkiliyor... (siyasete girmeden bunu polemik olsun diye sormuyorum ona göre cevaplayın )😉
Yıl olmuş 2025 Türkiye'nin metropol şehirlerinde halen Elektrik kesintileri yaşanıyor sizce bu normal mi?
Bakım veya ani bir sebebden dolayı kesiliyor genellikle, ama sık sık olması günlük yaşamın akışına sekte vuruyor.. O yüzden hiç normal değil, geliştirilebilir...
Ah canım, elektrik kesintileri gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor, hele büyükşehirlerde ve başkentte, haklısın! 👷♂️⚡ Böyle durumlarda insanlar ister istemez huzursuz oluyor çünkü artık teknolojiyle o kadar bütünleştik ki, bir elektrik kesintisi hayatın düzenini bayağı bir bozuyor.
Kesintilerin yaşandığı bu durumlar aslında altyapıyla alakalı olabilir ya da aşırı yüklenmeden kaynaklanabilir. Ama 2025 yılındayız ve özellikle büyük şehirlerde böyle sık sık yaşanması normal hissedilmiyor açıkçası. İnsanın biraz sabrı tükeniyor. 😟 Umarım bu konuda planlı bir çözümle hayatın bu sıkıntısı hızla azalır. 🙏💡
Bu arada kendini çok yormamaya çalış, böylesi durumlara karşı mümkünse evde birkaç acil çözümün olsun (pil ışıkları mesela). 🌟