Günaydin merhaba arkadaşlar bakar mısınız lütfen?

Evliliğim çok yorucu bir hal aldı özellikle eşimle olan sorunlarimdan çok ailesinin emrivakileri karismalari baskıları yönetmeye çalışması beni bunalttı ya kocamın çok değişik bir aile yapısı var örnek mesela yaptıkları şeyleri kısaca soleyim; erkek kardeşi kocamı arıyor işte abi annemi getircem sana abi annemi hastaneye sen götür abi annemle sen ilgilen abi annem 10 gün kalcak abi siz gelin bu tarafa konusalim plan yapalim ben ehliyet cezası yedim alkol cezası cezaevine giricem cikicam anneme sen bak bu tarz emrivakiler yapıyor eee hayliyle tamam yaşlı kadın hastalığı var ama evimede geldiği zaman çok ortalığı karistiriyor örnek kocamla bı mesele konuşuyorum saçma hareketleri oluyor sinirleniyorum o kalkıyor üstüne alınıyor müdahale ediyor laf sokuyor gidiyor ağlıyor tripleniyor çocuk gibi halbuki ona bir şey diyen bile yok benim evimde ağır yemekler turşular yapıyor ve ben astım hastasiyim dokunuyor maalesef buna sinir oldum oksurdum diye kalktı oğluna ayyyy amannn nerden yaptım ya bidaha yapmam dedi kepceyi vurdu bangoya sonra kocamla kaynanama kahve yapmıştım azcik tuz gelmiş şekere heralde eşim içti yere tükürdü bende rahatsız oldum bağırdım eşime kaynanam kalktı içeri gitti solene solene aman nolcak bı tükürmek ten diyor asıl bombayi patlaticam şimdi hastanede ben buna yardım ettim yaşlı hastalığı var diye 10 gün kaldık eşimle ben annesinin başında refakatçi olarak eşim bana yalan soledi anneside ortaya çıkardı agizindan kaçırdı ben bozuldum yalanina tabi kocamin kaynanam ne dedi begenirsiniz amannn nolcak pembe yalan onlar bir şey olmaz dedi böyle bir kültür zeka kisilik var mı ya bizim örf adette çok rahat kadın umursamaz cahil konuşuyor MİYMİNTİ sinsi sülalesi gibiler ayni kaynım bile bana or**sp*u canım canım diye hakaretler etmişti senin karın bilmem ne demişti kocama öyle insan işte bunlar hepsi sorunlu en son patladım artık hepsine yargı dağıttım kendi ailemden zaten hayır beklemiyorum benim ailem otoriter baskici yonetmeyi seviyorlar onlarlada konuşmuyorum artık canıma doydum bosanicam çok az kaldı yani esimde kendi ailesine hiç söz geçirmiyor herşeyi saklıyor ört bas ediyor ara bozulmasın diye birde tembelliği cabasi çok alkol içiyor en son dedim yetistirememisin iki oğlan dedim kaynanama ikiside ickici sorunlu valla bıktım napmam lazım sizce? Ben daha cıvıl cıvıl neşeli hayat dolu çılgın eğlenceli bı kızım hiç biri yakışmıyor bana bu insanlarin

Güncellemeler
1 yıl
Gerçekten bunaldım artık hayatım kızılcık şerbeti gibi ben doğa karşı taraf fatih ve ailesi
Günaydin merhaba arkadaşlar bakar mısınız lütfen?
Cevapla