Kadın ve erkeği ayırmak hiçbir zaman çözüm değil?

Çözüm değil aksine sorunu daha da artırır çünkü merakı artırır. Erkekler o kadını sokakta görmeyecek mi? Kadın, dekoltesini giyip gezmeyecek mi? Kadın kadına çok rahat olurlar ve her şey çok daha fazla konuşulur. Bu erkeklerin merakını çok artırır. Ayrıca hem kadın hem erkek kalitesi dik bir ok şeklinde düşer. Boşu boşuna karma eğitim yok. İki cinsiyetin de birbirini tanımasını ve tabu oluşturmamasını sağlıyor. Düşünün kız yurtları. Her erkeğin hayali. Peki kadın erkek bir arada olsa hayal olacak mıydı? Hayır. Birçok erkeğin aklına bile gelmeyecekti. Ütopya haline geldi ve tamamen cinselleştirildi. Bu her şey için böyle; toplu taşıma, tuvalet, yurt, okul vs. He Arabistan'da bile artık kadın erkek aynı metroda, aynı kabinde seyahat edebiliyor. Haremlik selamlık uygulaması köhne ve eskilerin uygulaması. Eskiler zina yapmazdı cariyeler ile beraberdi, 2-3 eşi olurdu. 14 yaşında kızla evlenirdi. Onların toplum dinamiklerinde haremlik selamlık sorun yaratmıyordu o yüzden.

Kadın ve erkeği ayırmak hiçbir zaman çözüm değil?
Cevapla