Evlenmeyi çok önemli bir şeymiş gibi kodlayan insanlar çok itici değil mi?

Ne bu acele? Birde üniversite okuyup direkt evlenen kadınlar yok mu gerçekten hayatınızda ki tek amacınız evlenip çocuk yapıp bu sıkıcı algoritmada ilerlemek mi? ya da şu yaşıma geldim hâlâ evlenemedim diyenler.. evlenmek bir lüks değil bir şans da değil hayatınızda yaşayacağınız edineceğiniz deneyimleyeceğiniz tecrübeler ve yaşantılar o kadar güzel şeyler varken gezilecek ülkeler, okunacak kitaplar, izlenecek diziler filmler, arkadaşlarınızla yapacağınız aktiveler varken evlenip kocanızın en az 3 çocuk isteğini yerine getirmekle beraber her gün temizlik ve yemek yapmakla uğraşıcaksınız ve bir bakmışsınız hayatınızı daha yaşamadan bitmiş sadece evlendiğiniz adamın hayaline ayak uydurmuş olduğunuz bir hayat. Yani evleneceğiniz kişiye göre değişir aslında ama çoğu artık böyle özellikle görücü usulü evlenenler zaten onlar da o kadar çaresiz kalmışlar ki evlenmeyi o kadar bir ihtiyaç olarak görüyorlar ki görücü usulü son çareleri olarak kalıyor. Hayatı kodlamak yerine anı yaşayın.
Evlenmeyi çok önemli bir şeymiş gibi kodlayan insanlar çok itici değil mi?
Cevapla