Bir kadin neden esinin eksilerini arkadaslarina anlatir?

Bu aralar is hayatim gercekten iyi gitmiyor ve ister istemez ekonomik olarak zor zamanlar geciriyorum 20 bin tl kira faturalar cocugun okul masrafi derken aylik giderim 40 45 i buluyor. meslegim icabi 60 bin tl civarinda maas aliyorum. en son İstanbul'a gittim is icin fakat 15 20 gun sonra geri döndüm kamp alaninin insani kosullarda ve gereksiz sacma sapan yaptirimlardan dolayi. ve esimin arkadasiyla olan mesajlara sahit oldum. benim eve dondugumj soylemis arkadasida aaa abim bize ugramadan geldimi falan demis. ailecek gorustugumuz gercekten degerli insanlar. lakin esim o soze soyle cevap vermis. benim ki oyle zora gelemez bahaneler uretip geri geldi gibi. benim ne zorluklara katlandigimi kendisi el bebek gul bebek buyuyup benim kucuk yasimda babasiz kalip erken yaslarda hayat mucadelesi verdigimi bilmesine ragmen ne demek bu simdi cok agrima gitti. herseyi sorgular oldum Şu an. ne icin kimin icin mucadele veriyorum.

Bir kadin neden esinin eksilerini arkadaslarina anlatir?
Cevapla