Yaşı 30 a gelen arkadaşlar evlenmekte geç mi kalıyor?

Ben 28 yaşındayım son 2 senedir okadar baskı görüyorum ki evlilik mevzusunda 30 a geliyorsunuz 30 a geliyorsunuz doğuracaksınız şöyle böyle bir sürü şeyler söyleniyor bende gelen adayları değerlendiriyorum daha birini beğenmedim saçma sapan bi baskı var üsyümde geriliyorum sanki her şeye geç kalıyormuş hiç bir şey yapamayacakmış gibi hissediyorum bi tane arkadaşım var aynı yaştayız benden ay olarak küçük sadece sırf 30 a gelmeden evleneyim diye nişanlandı geçenlerde yine yaş mevuzusu açıldı benden için diyorki büyük benden ohoo kaç ay var aramızda falan diyor kendini rahatlatmak için bende zğürt tesellesi bunlar dedim

Yaşı 30 a gelen arkadaşlar evlenmekte geç mi kalıyor?
Cevapla