Bişi soracam ama linçlemeyin olur mu?

Genel manada kızların kafaları tam çalışmıyor olabilir mi bişi iddia etmiyorum ama ben zeki biriyim ort üstü en azından karşımdakinin zeka seviyesini analiz edebilirum ama kızlarda hem kendini çok akıllı sanma var hemde aslında çok basit bir beyine sahipler çoğu haksız mıyım. Zaten kızlar tam olarak ayrıldığını düşünüyorum çok zeki kadınlar kendini bilime Adıyor. Öyle hukuk doktorluk mühendislikle falan uğraşmıyor hiç biri
Bişi soracam ama linçlemeyin olur mu?
Cevapla